Gå til innhold

Faens fyr!


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    44

  • Lionn

    19

  • Zirine

    5

  • flisa

    4

Mest aktive i denne tråden

Ja kjære var nå også en ting å kalle han, hvem mener du jeg skal prate med? Jeg har ingen her nede. Skal jeg bare holde alt inni meg selv?

Nei, det skal du ikke. Men jeg skal vedde på at du har mailvenner du kan fortelle dette til. Dessuten har du vel familie i Norge du kan ringe til. Det er sikkert bedre å fortelle det i et lukket "forum" enn å smøre det utover et åpent forum, som jo dol er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en dårlig behandling!

Respekt fortjener du vel uansett om han vil ut av forholdet!

Blir sint på dine vegne.

*klem*

Håper det ordner seg såpass at jeg kan holde ut til Elena blir 18.

*reklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres trist ut for deg. Håper det ordner seg til slutt.

Forholdet tviler jeg på at det blir sånn som det var før, det har skjedd alt for mye til det. Han nekter å gå i familieterapi.

Men jeg hadde håpet vi kunne leve i fred uten for mye bråk for ungene sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg såpass at jeg kan holde ut til Elena blir 18.

*reklem*

Kjenner noen som tenker på samme måte.

Ikke lett, det der. Men hva gjør man ikke for å få bo sammen med barna sine?

Hvor mange år er det snakk om å holde ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ikke noe særlig kjekt å sitte så langt fra familie og venner med slike problemer!

Håper du klarer å ordne deg så du får være sammen med barna dine!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjære var nå også en ting å kalle han, hvem mener du jeg skal prate med? Jeg har ingen her nede. Skal jeg bare holde alt inni meg selv?

Ikke hør på henne, Amiga. Gjør som du føler selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal du ikke. Men jeg skal vedde på at du har mailvenner du kan fortelle dette til. Dessuten har du vel familie i Norge du kan ringe til. Det er sikkert bedre å fortelle det i et lukket "forum" enn å smøre det utover et åpent forum, som jo dol er.

Det er det sikkert men jeg var så frustrert at jeg måtte bare få det ut! Dessuten så ringer jeg ikke til Norge denne måneden for vi har skolestart i neste måned og da trenger vi pengene til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som tenker på samme måte.

Ikke lett, det der. Men hva gjør man ikke for å få bo sammen med barna sine?

Hvor mange år er det snakk om å holde ut?

Elena blir 7 år 23. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sikkert men jeg var så frustrert at jeg måtte bare få det ut! Dessuten så ringer jeg ikke til Norge denne måneden for vi har skolestart i neste måned og da trenger vi pengene til det.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ikke noe særlig kjekt å sitte så langt fra familie og venner med slike problemer!

Håper du klarer å ordne deg så du får være sammen med barna dine!

Klem fra

Så lenge jeg blir her så kan han ikke gjøre noe for å skille meg fra barna, absolutt ingenting! Men drar jeg bare så kan han anmelde meg for å ha forlatt hjemmet og da får han alt og viceversa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elena blir 7 år 23. oktober.

Ojsann. Det var lenge å holde ut..

Men er det et skille når barna er 12 år der du bor, da?

Hun jeg kjenner har "bare" 8 år igjen til ungen er 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på henne, Amiga. Gjør som du føler selv.

Ja jeg gjør som jeg føler selv og nå føler jeg sterkt for å gå på kjøkkenet og ta meg en røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann. Det var lenge å holde ut..

Men er det et skille når barna er 12 år der du bor, da?

Hun jeg kjenner har "bare" 8 år igjen til ungen er 18.

Det er visst 12 år, men det gjelder hvis jeg bosetter meg her og ikke i Norge. De er født og oppvokst her, har alle venner og nærmiljø her og det blir hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aandily

De er 9 1/2 og nesten 7.

Huff.. Da synes jeg du ikke skal prøve å holde ut til de er 18. Nå kjenner jeg ikke historien din, men ta kontakt med alt du tror kan hjelpe deg. Alltid bedre å kontakte for mye enn for lite.

Så lenge han er så lite voksen at han ikke vil snakke om ting, synes jeg ikke det skal gå ut over deg. Stå på!!

Ønsker deg masse lykke til:0)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...