Gå til innhold

Faens fyr!


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    44

  • Lionn

    19

  • Zirine

    5

  • flisa

    4

Mest aktive i denne tråden

Jo jeg har ønsket mange ganger at jeg bare kunne ta med meg barna og flytte men det har aldri vært planen min at jeg skulle gjøre det uten at han også flytter. Og siden han ikke vil har jeg i de siste 2 årene bestemt meg at jeg skal vente til Elena fyller 18 år.

Ikke fordi jeg har så lyst til å fortsette på dette viset, men nettopp for ikke å skille de fra en av foreldrene siden avstanden er så stor.

Det er større muligheter for jobb i Norge enn det er her og det er faen meg ikke normalt at to stykker skal gå å trø i hverandre 24 timer i døgnet!

Men nå er det jo han som presser på og jeg aner ikke hvorfor, det er jo umulig å få et svar.

Jeg håper det ordner seg. Lykke til Amiga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et usympatisk kvinnemenneske du kan være.

Ok, Men i denne tråden har jeg vel vært relativt sympatisk? Iallefall utifra mitt skjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Amiga.

Du har all min sympati. Jeg vet godt hvordan det er når man står i den situasjonen at man kan miste ungene. Det er en fryktelig følelse.

Siden jeg ikke kjenner situasjonen er det vanskelig å hjelpe men du skal vite at jeg forstår hvordan du har det og at jeg føler med deg.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg har ønsket mange ganger at jeg bare kunne ta med meg barna og flytte men det har aldri vært planen min at jeg skulle gjøre det uten at han også flytter. Og siden han ikke vil har jeg i de siste 2 årene bestemt meg at jeg skal vente til Elena fyller 18 år.

Ikke fordi jeg har så lyst til å fortsette på dette viset, men nettopp for ikke å skille de fra en av foreldrene siden avstanden er så stor.

Det er større muligheter for jobb i Norge enn det er her og det er faen meg ikke normalt at to stykker skal gå å trø i hverandre 24 timer i døgnet!

Men nå er det jo han som presser på og jeg aner ikke hvorfor, det er jo umulig å få et svar.

Men kan du ikke gå fra han, og fortsette å bo der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og når den yngste fyller 18 bestemmer hun selv hva hun vil?

Er det aktuelt for deg å flytte til Norge etter at alle er 18 - og barna ønsker å bli i Spania?

Håper du får løsrevet deg fra denne mannen etterhvert iallfall, uansett hvor du velger å bo. Du har jo livet foran deg, jente!

Når den yngste fyller 18 flytter jeg uaett om de vil fortsette å være her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Amiga.

Du har all min sympati. Jeg vet godt hvordan det er når man står i den situasjonen at man kan miste ungene. Det er en fryktelig følelse.

Siden jeg ikke kjenner situasjonen er det vanskelig å hjelpe men du skal vite at jeg forstår hvordan du har det og at jeg føler med deg.

Stor klem fra

Takk og reklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan du ikke gå fra han, og fortsette å bo der nede?

Jo hadde jeg hatt penger til husleie hadde jeg kunnet det,men hvis han absolutt ikke vil bo sammens med meg så kan vel han flytte til faren for en periode som bor alene i en leilighet på over 100 kvadrat i 2 minutters gangavstand herfra!

Det er ikke vanlig å selge og dele på to her nede, en flytter ut og den andre blir sittende med hjem og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo hadde jeg hatt penger til husleie hadde jeg kunnet det,men hvis han absolutt ikke vil bo sammens med meg så kan vel han flytte til faren for en periode som bor alene i en leilighet på over 100 kvadrat i 2 minutters gangavstand herfra!

Det er ikke vanlig å selge og dele på to her nede, en flytter ut og den andre blir sittende med hjem og barn.

Joda, men det må selvsagt du og din mann bli enige om, ikke du og dolerne.

Om det er så jævlig å bo med denne fyren så fikser du å bygge opp et eget liv der nede også. Kan du ikke få deg en jobb? Så kan dere ha ungene ca. like mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men det må selvsagt du og din mann bli enige om, ikke du og dolerne.

Om det er så jævlig å bo med denne fyren så fikser du å bygge opp et eget liv der nede også. Kan du ikke få deg en jobb? Så kan dere ha ungene ca. like mye?

Jeg har prøvd å få jobb og jeg står oppført på arbeidskontoret i tilfelle det dukker opp noe her i Las Palmas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få jobb og jeg står oppført på arbeidskontoret i tilfelle det dukker opp noe her i Las Palmas.

Og det dukker sikkert opp noe, og da er det bare å pakke sin sekk og gå. Optimisme er en fin ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også ting ordner seg for deg og barna, amiga.

Har lest for mye her de siste årene til å synes synd på han selv om du stikker til Norge med unga.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei. Jeg synes bare det er en smule rart å skrive ufordelaktige ting om sin kjære på dol, når man er et så kjent nick her inne.

Hei Amiga!

Jeg vil heller ikke være streng, bare velmenende, men kanskje diskresjon har blitt helt glemt i all din frustrasjon? Jeg tenker på i forhold til at det er enkelt å finne ut hvem du er, og han også. Og ikke minst av hensyn til barna?

Det er en fin egenskap å være åpen, men av og til kan det gå over stokk og stein, jeg må ofte ta meg selv i slikt :o)

Håper likevel det ordner seg, og om han slår deg, skal du flytte promte, og har du advokat, får du barna - særlig om du kan bevise at han er fysisk utaggerende. Du må aldri finne deg i slikt, og åtte-ti år er ALTFOR lenge å vente!!

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tungt sukk på dine vegne, og jeg sjemmes over ikke å ha sendt deg mail.

Du, å leve slik,med en snurt,innestengt mann, som mange vil påstå driver psykisk terror,med sin stillhet, påvirker da også barna.

Jeg tenker litt som deg, når det stormer...ungene....

Likevel, du, prøv å finn en mulighet,et smutthull, en samtale med han, om ikke i morgen, så før jul....

Fordi, ungene merker at detikke er som det skal, og dem, vel, når de er store, er ennå flere år gått, for din del....Sikker på du vil takle det slik at du mener det var rett å holde ut for ungene sin del?

At ikke du ender opp bitter?

Hvordan man skal tenke og velge, med unger inni bildet er ofte ikke så lett. Men, vi eier ikke ungene våre de skal ut i sine egene iv.

JA, vi har forpliktet oss å gi dem en god ballast med seg videre i livet.

Men hva viser du f.eks din yngste datter?

At man skal holde ut? Ta fra seg sin egen rett til et godt liv?

For andre? Selv om det er for ungene. Og ER det best for dem?

Slik?

Jeg vet du tenker mye på det....Og at lite penger, og det å trø på hverandre slik, sliter ekstra mye, veldig mye faktisk.

Jeg skal maile deg.

En stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sleipt gjort!

Nærmest true deg langt vekk tomhendt, for så å sitte igjen med alt selv (inkludert barna)!

Dette høres ille ut, håper du greier å finne en OK løsning uten å måtte leve sammen med et så respektløst menneske i over 10 år til...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo hadde jeg hatt penger til husleie hadde jeg kunnet det,men hvis han absolutt ikke vil bo sammens med meg så kan vel han flytte til faren for en periode som bor alene i en leilighet på over 100 kvadrat i 2 minutters gangavstand herfra!

Det er ikke vanlig å selge og dele på to her nede, en flytter ut og den andre blir sittende med hjem og barn.

Finnes det ikke noen form for støtteordning slik at du kan skaffe deg en leilighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...