Gå til innhold

Brasil! Noen som har opplysninger?

Anbefalte innlegg

Gjest vordende mamma

Hei vi har nettopp byttet land fra Ungarn til Brasil etter anbefaling fra adopsjonsformidlingen, og lurer da på om noen har opplysninger om dette landet. Om det er andre her på DOL som skal eller har derfra, og prosessen rundt det?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69263-brasil-noen-som-har-opplysninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vordende mamma

Vi har vært i Brasil og hentet gutten vår i 98 og venter nå på tur nr.2 som vi håper er rett rundt hjørnet. Hvilken forening bruker dere?

Vi bruker Inor Adopt. Dere da? Kan du fortelle litt om deres prosess, hvor lang tid det gikk, hvor mye det kostet i reise og sånn cirka forbruk. Vi har jo et stykke igjen, og må jo spare det vi orker! Takker for alle opplysninger som kan fåes.Vi er fra Rogaland, og dere?

Vi bruker Inor Adopt. Dere da? Kan du fortelle litt om deres prosess, hvor lang tid det gikk, hvor mye det kostet i reise og sånn cirka forbruk. Vi har jo et stykke igjen, og må jo spare det vi orker! Takker for alle opplysninger som kan fåes.Vi er fra Rogaland, og dere?

Joda, vi bruker Inor vi også. Vi startet prosessen i juli 99, så vi har ventet ganske lenge...Kan du ikke gi meg e-postadr. din, så kan jeg legge ut i det vide og brede? Det kan bli lange innlegg...

Gjest vordende mamma

Joda, vi bruker Inor vi også. Vi startet prosessen i juli 99, så vi har ventet ganske lenge...Kan du ikke gi meg e-postadr. din, så kan jeg legge ut i det vide og brede? Det kan bli lange innlegg...

Hei igjen, send meg e post, å så laaaange du vil. Tar til oss all informasjon med takk!

[email protected]

Mvh Liv Åse

• 2 uker senere...

Hallo vi skal også adotere ifra Brasil gjennom InorAdopt

vi begynte prosessen i aug 1999

så vi har også ventet lenge.

Er desverre lenge siden jeg har vært her inne så jeg svarer litt sent hadde vært koselig å få kontakt pr mail med vordende mamma og monick

hvis dere vil er min mail adr

[email protected]

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...