Gå til innhold

Papirene er sent til Col. :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Det må være en fantastisk følelse. Nå er dere et laaaangt skritt nærmere målet. Er dere i det private eller det offentlige systemet?

Vi står på venteliste for å få sende søknad til et av de private barnehjemmene. Håper å komme gjennom køen i løpet av et par måneder. Og vi har også tenkt å starte på spanskkurs i regi av Folkeuniversitetet i høst!!

Hilsen

Gratulerer så mye! Det må være en fantastisk følelse. Nå er dere et laaaangt skritt nærmere målet. Er dere i det private eller det offentlige systemet?

Vi står på venteliste for å få sende søknad til et av de private barnehjemmene. Håper å komme gjennom køen i løpet av et par måneder. Og vi har også tenkt å starte på spanskkurs i regi av Folkeuniversitetet i høst!!

Hilsen

Ja en fantastisk og livredd følelse ;-) Vi har valgt det offentlige barnevernet.

Har dere bestemt dere for hvilket barnehjem? (det har dere vel siden dere står i kø for å få sende papirene, eller..) :-)

Vi skal også på spansk-kurs! Kanskje våre innlegg blir på spansk litt utpå senhøsten! :o) Nå kan jeg bare 4 ord; barco, crema, senorita og avion! (Nesten i hvert fall)

Våre papirer sendes til legalisering i disse dager...

Gleder oss vi også! Lykke til videre. :o)

Gratulerer, da ligger dere bare 10 dager etter oss. Vi har også sendt vår søknad til ICBF. Vi gleder oss. Skal dere begrynne på spansk-kurs i Oslo-området?

Vi bor i Nord-Norge så kurset er her :-) Ja jeg kan jo drømme om å bli så flink at jeg kan skrive innleggene mine her på spansk *hehe* Det blir nok heller en blanding av spansk, engelsk, norsk og fingerspråk ;)

Lykke til dere også, håper vi er mange som får oss en varm "ferie" i vinter :-D

Annonse

Gjest Tobarnmamsen

Gratulerer med et skritt videre i prosessen. Må mimre litt når du skriver om kurs og papirer som sendes avgårde. Husker så godt den dagen vi begynte på spanskkurs; vi fikk nemlig beskjed om distrikt i Colombia akkurat den dagen. Det kom som "julekvelden på kjerringa", så mye tidligere enn forventet. Så vi hadde passe med lopper i blodet første kurskveld (som vi forøvrig rakk å gå på kun 2 ganger før avreise!).

Lykke til! Håper det går fort for dere også!

beste hilsner

Hei Betty!

Spennende å høre hvor langt dere er kommet i prosessen. Vi kommer forhåpentligvis raskt etter (våre papirer er nå til oversetting).

Dette er vår andre adopsjon, og det er akkurat like spennende som sist!

Gi en tilbakemelding når dere hører noe fra Colombia, det er kjempespennende for oss som er litt bak dere i prosessen.

Lykke til med spansken! Vi gikk "Spansk 2" i vår, og føler vi har lært mye. Vi kunne ingen spansk sist vi var i Colombia, og det angret vi på da vi var der. Veldig få vi møtte kunne engelsk, men alle var veldig vennlige og ville prate med oss. Da føltes det frustrerende å ikke kunne svare noe tilbake. Tegnspråk fungerte jo tildels, men et par ord på spansk hadde absolutt gjort seg. Denne gangen stiller vi bedre forberedt. Åh, nå gleder jeg meg!!!

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...