Gå til innhold

hvorfor sier gutta det de tror vi vil høre...

Anbefalte innlegg

det er så irriterende!!dette blir kanskje litt dumt eller personlig å skrive, men jeg vil bruke ¨det som eksempel likevel...;altså,for en stund siden skrev kjæresten min i en sms at han var litt flau for at jeg skulle se ham helt naken fordi den dere vet ikke akurat var verdens største...det er ikke vits i å forklare sammenhengen her nå, men da skrev jeg tilbake at det ikke betydde noe, for jeg ønsker ikke en veldig stor...pga.dårlige erfaringer..ehm..fra før.og så la jeg til at jeg hadde vist meg for ham mange ganger, og jeg har ikke akurat verdens største pupper heller.så fikk jeg svar, og han sa at jeg ikke måtte skape meg, jeg hadde jo store,perfekte pupper...altså,han hadde ikke nevnt ordet "sore" før...og etter dette sier han det omtrent hver dag. burde jeg ikke føle da at han sier dette for å få meg til å føl meg bedre? jeg har faktiskt ikke særlig store, bruker str.75 b...og er ikke veldig slank.

sånn var det med min forrige kjæreste også, i begynnelsen av forholdet hinta han hele tiden om magen min..hvor ekkel den var....det han ikke visste var at jeg sliter med konstant oppblåst mage og lust i magen, men det er en annen sak...og til slutt sa jeg at viss han var så misfornøyd,hvorfor var han sammen med meg da...etter det fortalte han meg hele tiden hvor fin mage jeg hadde...

er ikke dette litt dumt da?jeg blir så irritert, det gjør det jo ikke bedre når jeg vet de sier det for at jeg skal føle meg mer vellykka...føler meg heller dum.

og til slutt, en ting til gutta; ikke kom med negative kommentarer om kroppen til jenta.nter sliter med å vise kroppen sin til kjæresten,ikke gjør det verre.dere er ikke perfekte selv. det hjelper ikke å si det på en komisk måte heller, som f-eks " er du gravid?du har øllvåmm" "det er noe rart med nesen din..."hahaaaaa..morsomt!!

Fortsetter under...

Gutter sier det de trenger for å komme seg ned i buksen din.

Forøvrig avslutter du innlegget ditt med å be gutter om å la være å kritisere kroppen til jenter, men samtidig sier du jo at de ikke må si pene ting heller???? Stakkars gutter, hva mener du de skal gjøre? Holde kjeft?

Selvsagt skal en gutt si det vi liker å høre! Gutter som sier til meg at jeg er verdens vakreste og har de nydeligste øyne og fantastisk rumpe - de scorer høyt! Selvsagt vet jeg at de lyger, men det er jo smigrende at de tar seg bryet med det. Framfor å si ingenting.

Som i ditt eksempel, med puppene. Etter at du hadde kritisert de, skulle han ha sagt seg enig da? "Ja, de er ikke så veldig fine, altfor små er de også." Og DET hadde vært mindre sårende mener du???

Tror du har litt forstyrret selvbilde...

For gutter/menn er det så viktig å få seg fitte, at man kan få seg til å si alt mulig rart.

ok,så alle som sier til kjæresten at hun er vakker,fantastisk rumpe osv...de lyger.han sier det fordi han vil nedi buksa på meg. jamen du, det er helt greit det altså.

har ikke du litt forstyrret selvbilde selv viss du føler deg så vanvittig bra når du vet han lyver med det han sier?viss du har veldig små pupper og han sier du har de store puppene, føler du deg ikke dum da? blir du kjempehappy du? isåfall,gratulrerer med god selvtillit...og i tillegg en fantastisk innbilskhet.

sa jeg noe om at jeg ønsket han skulle si jeg hadde små pupper?han er vel ikke så tett i skrotten at han ikke vet at jeg vet det selv...men å bruke så store ord som kjempestore,deilige pupper...det blir også helt feil,viss du faktiskt ikke har det.

tipper du er ei jente som går rundt til gutta og sier mmmm....ahh for en deilig,stor pikk du har...samme f om den er 5 eller 20 cm lang.men det får være ditt problem..

go girl.not.

Gutter sier det de trenger for å komme seg ned i buksen din.

Forøvrig avslutter du innlegget ditt med å be gutter om å la være å kritisere kroppen til jenter, men samtidig sier du jo at de ikke må si pene ting heller???? Stakkars gutter, hva mener du de skal gjøre? Holde kjeft?

Selvsagt skal en gutt si det vi liker å høre! Gutter som sier til meg at jeg er verdens vakreste og har de nydeligste øyne og fantastisk rumpe - de scorer høyt! Selvsagt vet jeg at de lyger, men det er jo smigrende at de tar seg bryet med det. Framfor å si ingenting.

Som i ditt eksempel, med puppene. Etter at du hadde kritisert de, skulle han ha sagt seg enig da? "Ja, de er ikke så veldig fine, altfor små er de også." Og DET hadde vært mindre sårende mener du???

Tror du har litt forstyrret selvbilde...

Tja.. Du vet at gutter utelukkende sier at du har "fin rompe" fordi de vil ha sex, mens du nyter oppmerksomheten til det fulle?

okej.. =P

ok,så alle som sier til kjæresten at hun er vakker,fantastisk rumpe osv...de lyger.han sier det fordi han vil nedi buksa på meg. jamen du, det er helt greit det altså.

har ikke du litt forstyrret selvbilde selv viss du føler deg så vanvittig bra når du vet han lyver med det han sier?viss du har veldig små pupper og han sier du har de store puppene, føler du deg ikke dum da? blir du kjempehappy du? isåfall,gratulrerer med god selvtillit...og i tillegg en fantastisk innbilskhet.

sa jeg noe om at jeg ønsket han skulle si jeg hadde små pupper?han er vel ikke så tett i skrotten at han ikke vet at jeg vet det selv...men å bruke så store ord som kjempestore,deilige pupper...det blir også helt feil,viss du faktiskt ikke har det.

tipper du er ei jente som går rundt til gutta og sier mmmm....ahh for en deilig,stor pikk du har...samme f om den er 5 eller 20 cm lang.men det får være ditt problem..

go girl.not.

Du opptrer, og argumenterer, som et barn.

• 2 år senere...

Annonse

Gjest whywhy :)

Når har jeg anklaget deg? Er du whywhy så er det jo latterlig.

det innlegget,eller "anklagen", var ikke helt seriøst ment..jeg kom bare over noen gamle innlegg også så jeg innlegget du hadde svart på, og så følte jeg for å svare deg tilbake..latterlig sier du?ja jeg vet.og jeg vet det er et over 2 år gammelt innlegg.men måtte bare..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...