Gå til innhold

Distrikter i Colombia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det kommet tildelinger fra de østligste og sørligste distriktene, eller er det bare jungel der? (ehhh..)

Ved forrige adopsjon ble våre papirer først sendt ut til et distrikt helt i sør. Dette ble imidlertid trukket tilbake da gerilja- situasjoen i sør var mildt sagt faretruende. Tror ikke det var så mye jungel der, helst fjell.

I stedet havnet papirene våre i nord- vest, i et distrikt med få adopsjoner. Og der er det jungel!! Vi hentet lillebror midt inni regnskogen - en helt fantastisk opplevelse. Etter å ha oppholdt oss i to store millionbyer ved tidligere hentereise, var det helt utrolig å få oppleve det 'ekte' Colombia på denne måten.

Lykke til hvor dere enn havner!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69671-distrikter-i-colombia/#findComment-332547
Del på andre sider

Ved forrige adopsjon ble våre papirer først sendt ut til et distrikt helt i sør. Dette ble imidlertid trukket tilbake da gerilja- situasjoen i sør var mildt sagt faretruende. Tror ikke det var så mye jungel der, helst fjell.

I stedet havnet papirene våre i nord- vest, i et distrikt med få adopsjoner. Og der er det jungel!! Vi hentet lillebror midt inni regnskogen - en helt fantastisk opplevelse. Etter å ha oppholdt oss i to store millionbyer ved tidligere hentereise, var det helt utrolig å få oppleve det 'ekte' Colombia på denne måten.

Lykke til hvor dere enn havner!

Så fantastisk! Moro å høre om sånt. :o) Hva het det distriktet da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69671-distrikter-i-colombia/#findComment-332591
Del på andre sider

Så fantastisk! Moro å høre om sånt. :o) Hva het det distriktet da?

Så koselig at du er interessert, Mathilde! Det er bare kommet en handfull barn til Norge fra dette distriktet gjennom tidende. Jeg har derfor ikke så veldig lyst til å flagge det for mye her på DOL. Det blir litt for enkelt å legge sammen 2+2 og jeg kan vinke farvel til siste rest av anonymitet :-)

Ikke for det, mange vet hvem som skjuler seg bak 'Seinfeld' :-) Jeg sier nå egentlig ikke annet her enn det jeg kan stå for ellers også, men det er godt å beholde en slags illusjon om anonymitet likevel! Men, har du en e-postadresse du kan legge ut her, forteller jeg gjerne mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69671-distrikter-i-colombia/#findComment-333003
Del på andre sider

Så koselig at du er interessert, Mathilde! Det er bare kommet en handfull barn til Norge fra dette distriktet gjennom tidende. Jeg har derfor ikke så veldig lyst til å flagge det for mye her på DOL. Det blir litt for enkelt å legge sammen 2+2 og jeg kan vinke farvel til siste rest av anonymitet :-)

Ikke for det, mange vet hvem som skjuler seg bak 'Seinfeld' :-) Jeg sier nå egentlig ikke annet her enn det jeg kan stå for ellers også, men det er godt å beholde en slags illusjon om anonymitet likevel! Men, har du en e-postadresse du kan legge ut her, forteller jeg gjerne mer.

Skjønner! Du kan jo maile meg på [email protected] Den har jeg akkurat opprettet, så jeg vet ikke om den virker enda, men gjør gjerne et forsøk!! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69671-distrikter-i-colombia/#findComment-333038
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...