Gå til innhold

liker ej vennine som he type trur ej...??? help me pliis!

Anbefalte innlegg

ho har lenge vært en god venn men i det lange så har ej ikke forstått hva jeg følte for ho før no.!! og da viste det sej slik at ho ble ilag med en kar.også ble det slutt også ble de ilag igjen og ej fikk en venn til å spørre hvordan det gikk med ho og typen og det gikk visst bra har ho sakt så... men enda er ikke ej overbevisst for ej he sakt hva jeg følte og ho ble med mej ut på bowling og vi hadde det gøyt.og ej sa det igjen i bilen at ej likte ho men ho ga ingen klare signaler tilbake heller så.. ej sendte også sms til ho og spurte om vi skal gifte oss mest på kødd men ho sa ja og når vi skulle gifte oss... og ho har kontaktet mej mange ganger og spurt hva ej styra me .. og når det er fest også har ho lyst til å drikke med mej på forspiel..så ej veit ikke ka ej skal tru lenger prøve ho og utnytte mej eller finnes det et håp her ??

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å gi noe råd til deg. Du kan jo prøve å be om ett klart svar. Om hun ser på deg bare som en venn eller om hun er interessert i deg.

Ei venninne av meg hadde også en venn som ville ha et forhold til henne. Han sa det klart ut at hun måtte bestemme seg for om hun ville ha han eller ikke. For hvis hun ikke ville ha han så måtte de slutte å treffe hverandre fordi det gjorde for vondt for han. Hun sa først at hun ikke ville ha han, men så ble hun helt desperat, hun ringte til han og oppsøkte han. Så det hele ble snudd helt rundt.

Håper at du får flere råd, det er som sagt veldig vanskelig å gi råd i slike forhold. Du kan risikere å miste ei god venninne vet du. Venner har du for bestandig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...