Gå til innhold

Til dere som går på Cambridge..


Gjest Et lite tips

Anbefalte innlegg

Gjest Et lite tips

Ville bare gi et lite tips, jeg.

Har selv gått på Cambridge over noen uker nå, og gått ganske mye ned i vekt.

Men Cambridge er ganske dyrt i lengden.

Nå har jeg oppdaget suppene til Grete Roede. Disse får man i matbutikkene og koster 10 kr/stk.

Jeg syns disse smaker bedre enn Cambridge, samt er mye billigere.

Eneste negative er at de inneholder MYE mindre kalorier, og du må derfor passe på å spise litt ekstra ved siden. Ta en skive ved siden av f.eks.

Jeg har brukt disse nå i to uker, og gått ned tre kilo. Funker som bare det.

Ok, ville bare si det - til deg som ønsker en liten avveksling fra Cambridge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare pass på å få i deg næringsstoffer -Cambridge er jo dyrere nettopp fordi det er et balansert måltid med vitaminer, mineraler, karbohydrater og proteiner. Det mangler billig-suppene..

Når man først utsetter kroppen for en slik sultekur, må du for all del ta vitaminer og andre kosttilskudd ved siden av (f.eks omega 3). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurslederen

Jeg syns det er ille å lese at noen skal være nødt for å pine seg så ille som du gjør. Det eneste du oppnår ved en slik kur er å rase ned noen kilo forså å legge de på deg. Kroppen trenger mat jente !

Jeg er selv kursleder for et helt normalt kostholdskurs, hvor maten er satt sammen på riktig måte, og hvor du får nok mat til ikke å gå rundt sulten. Jeg kan love deg at 3 kilo på 14 dager er heller ikke noe problem ved å spise 4-5 måltider om dagen, bare det er riktig sammensatt. Det viktigste er å finne en ny livsstil man kan leve med på sikt, og ikke hurtige løsninger som man aldri vil klare å leve livet ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...