Gå til innhold

asksmommy, gleder oss, cilas, sommerstorm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei isb! Nei, de har ikke glemt oss, tror jeg. Snakket med AF forrige uke og da hadde de så smått begynt å få tildeling av distrikt for familier med papirene sine sendt til Colombia i mars. Vi sendte våre 26. mars og tror på distrikt i løpet av September :). Og så håper vi på hentereise før jul, men der føler jeg meg ikke like sikker :). Vi har ventet litt over 5 mnd. nå, og det er jo fortsatt ikke så lenge! Dette klarer vi!! Lykke til videre med venting og lengting...

Hei isb! Nei, de har ikke glemt oss, tror jeg. Snakket med AF forrige uke og da hadde de så smått begynt å få tildeling av distrikt for familier med papirene sine sendt til Colombia i mars. Vi sendte våre 26. mars og tror på distrikt i løpet av September :). Og så håper vi på hentereise før jul, men der føler jeg meg ikke like sikker :). Vi har ventet litt over 5 mnd. nå, og det er jo fortsatt ikke så lenge! Dette klarer vi!! Lykke til videre med venting og lengting...

ikke så veldig beroligende....vi sendte papirene nedover i FEBRUAR!!!!

ikke så veldig beroligende....vi sendte papirene nedover i FEBRUAR!!!!

Kjære isb: det er overhode ikke mitt inntrykk at lista følges plass for plass, men at den gir en indikasjon på hvor langt man har kommet. Og nå er vi iflg. AF i det området på lista hvor det har skjedd noe for noen mars familier, hvilket jo betyr at ting er like, rett rundt svingen for dere!!!! Mente ikke å få dere til å føle dere forbigått :). Flere foreldre har fortalt oss at distrikt tildeles når det er et barn i det distriktet som ansees som aktuelt. Og da sier det seg selv at det blir litt frem og tilbake på lista.... Sender enda flere gode vente-viber!!!

Kjære isb: det er overhode ikke mitt inntrykk at lista følges plass for plass, men at den gir en indikasjon på hvor langt man har kommet. Og nå er vi iflg. AF i det området på lista hvor det har skjedd noe for noen mars familier, hvilket jo betyr at ting er like, rett rundt svingen for dere!!!! Mente ikke å få dere til å føle dere forbigått :). Flere foreldre har fortalt oss at distrikt tildeles når det er et barn i det distriktet som ansees som aktuelt. Og da sier det seg selv at det blir litt frem og tilbake på lista.... Sender enda flere gode vente-viber!!!

Vet det egentlig....det du sier.....sånn innerst inne. Takk for gode vibber og informasjon. Håper vi hører noe snart. Lykke til videre

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...