Gå til innhold

Kler du deg som en fjortis selv om du er voksen?


silo

Anbefalte innlegg

Ang. kvinner og klær, blir litt inspirert av innlegget til musikeren lenger ned her..Håper jeg ikke fornærmer noen nå, men jeg synes altså at det er altfor mange voksne kvinner som kler seg som om de skulle vært 16! ta feks miss sixty klær; de er bare ikke beregnet for oss rundt de tredve, likevel ser jeg ofte at damer skviser seg inn i de hippeste olabukser og mest utringa topper! Det er etter min mening rett og slett ukult, selv om man har kropp til å komme inn i klærne! Hvorfor ikke kle seg etter det som passer til både alder og kropppsfasong? Er det så fryktelig viktig å følge moten at man mister enhver selvkritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    40

  • silo

    28

  • rufsetufsa

    14

  • tonie

    8

Mest aktive i denne tråden

Det høres ut som om du tror at damer mister fasongen sin med en gang de blir 30, 35, eller whatever.

Det er selvsagt feil, om man faktisk tar vare på kroppen sin.

Og det bør alle gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du tror at damer mister fasongen sin med en gang de blir 30, 35, eller whatever.

Det er selvsagt feil, om man faktisk tar vare på kroppen sin.

Og det bør alle gjøre.

joa, men jeg synes faktisk det er teit selv med råfine kropper å kle seg fjortiss! Hvis du skjønte hva jeg mente nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1963 modell

Ja jeg gjør vel egentlig det.Men jeg går ikke med korte topper(magen kler det ikke)eller veeeldig utringa gensere.Ikke gjør jeg det får å tviholde meg på fjortis stadiet heller Kun for de jeg liker klærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joa, men jeg synes faktisk det er teit selv med råfine kropper å kle seg fjortiss! Hvis du skjønte hva jeg mente nå?

Jeg vet ikke hva som er "fjortiss", og jeg kjenner ikke igjen en miss sixty bukse om jeg ser en. Så jeg forstår ikke hva du mener, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å kle meg med hippe olabukser og utringet topper. Driter i hva folk tenker. Jeg er over 40 og gjør som jeg vil. Det gjør de fleste andre jeg kjenner på min alder også.

Ikke for å fornærme de runde men jeg er høy og slank og kan ikke forstå hvorfor det skulle være ukult å kle seg slik.

Men jeg er ikke gift da så jeg har ikke grunn til å kle meg som ei kjerring hvis det er det du mener :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg vet ikke hva som er "fjortiss", og jeg kjenner ikke igjen en miss sixty bukse om jeg ser en. Så jeg forstår ikke hva du mener, nei.

You got mail babe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å kle meg med hippe olabukser og utringet topper. Driter i hva folk tenker. Jeg er over 40 og gjør som jeg vil. Det gjør de fleste andre jeg kjenner på min alder også.

Ikke for å fornærme de runde men jeg er høy og slank og kan ikke forstå hvorfor det skulle være ukult å kle seg slik.

Men jeg er ikke gift da så jeg har ikke grunn til å kle meg som ei kjerring hvis det er det du mener :-).

nei jeg synes heller ikke det bra å gå i kjerring klær, men allikevel er det noen som er litt krampeungdommelige(ta for all del ikke dette personlig) det jeg mener er at selv om man er superveltrent ser det litt stusslig, ja nesten litt trist ut med voksne damer som kler seg i de samme klærne som 16 åringer...mener nå jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjør vel egentlig det.Men jeg går ikke med korte topper(magen kler det ikke)eller veeeldig utringa gensere.Ikke gjør jeg det får å tviholde meg på fjortis stadiet heller Kun for de jeg liker klærne

Enig, jeg følger også moten, men prøver samtidig å tenke på hvilke signaler som sendes...som voksen er det ikke like bra å framstå som babe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er "fjortiss", og jeg kjenner ikke igjen en miss sixty bukse om jeg ser en. Så jeg forstår ikke hva du mener, nei.

Kanskje fordi du er mann og ikke har det samme "problemet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 32 selv, men kler du deg virkelig som en fjortis?

Nei det gjør jeg ikke, men for et par år siden var det omtrent umulig å oppdrive topper som ikke viste magen, og da kjøpte jeg meg topper som viste magen. Går vanligvis i vanlig Levis når det gjelder bukser da. Men siden du nevnte alder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du er mann og ikke har det samme "problemet"?

Men hva er isåfall problemet?

Sier du at damer skal kle seg etter hvordan andre jenter mener de bør kle seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er isåfall problemet?

Sier du at damer skal kle seg etter hvordan andre jenter mener de bør kle seg?

Ja, og aller helst slik jeg synes er riktig og sømmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og aller helst slik jeg synes er riktig og sømmelig!

Typisk damer.

Det dette går i er selvsagt det vanlige misunnelighetskomplekset dere kvinnfolka er innehavere av.

Dere klarer ikke å se at noen ser bedre ut enn dere, og dersom en 35 åring faktisk kler de samme klærne som hennes 15 år gamle datter, så "driver hun selvsagt og utsetter ungdomstiden", og da er hun utvilsomt "patetisk".

Det samme gjelder når dere pynter dere til en fest. De eneste dere pynter dere for er andre damer, vi gutta registerer jo trossalt ikke hva dere har på dere, og de som sier at de registerer det lyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driter du ikke bare i hva andre folk kler seg i?

Jeg tar bare ansvar for de viktige samfunnsspørsmålene jeg, som den mønsterborgeren jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...