Gå til innhold

Kler du deg som en fjortis selv om du er voksen?


silo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    40

  • silo

    28

  • rufsetufsa

    14

  • tonie

    8

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

Hmmm, nei... jeg har ikke fått den nå heller...

Men da kommer de sikkert snart. Det er sikkert bare hotmailen du bruker som har problemer akkurat nå :)

Har du fått den nå da..? Eller skal jeg sende den en siste gang, og håpe på at det går da..?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk damer.

Det dette går i er selvsagt det vanlige misunnelighetskomplekset dere kvinnfolka er innehavere av.

Dere klarer ikke å se at noen ser bedre ut enn dere, og dersom en 35 åring faktisk kler de samme klærne som hennes 15 år gamle datter, så "driver hun selvsagt og utsetter ungdomstiden", og da er hun utvilsomt "patetisk".

Det samme gjelder når dere pynter dere til en fest. De eneste dere pynter dere for er andre damer, vi gutta registerer jo trossalt ikke hva dere har på dere, og de som sier at de registerer det lyver.

Jeg burde vel kanskje ikke si det, med tanke på at jeg var igang med litt skikkelig erting her, men SDD: Meget bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått den nå da..? Eller skal jeg sende den en siste gang, og håpe på at det går da..?:)

Prøv en siste gang, du, og hvis den ikke kommer nå så dukker den sikkert opp i løpet av natta! :)

Du sender til riktig adresse, ikke sant? Same as always? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel L1... Greit at du blei inspirert av meg, men det er ikke mye ære i å gå under falskt flagg.

Vel endelig klarte jeg også å få litt lengde på tråden min;) Men bare så det er sagt, alle skal få lov til å ha på seg det de vil, selv om jeg synes det er galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye ømme tær ute og går eller?

Jeg mener dette helt teoretisk så dette er ikke noe personlig angrep på noen her (jeg kaster dessuten stein i et glasshus ang dette temaet)

Ikke ømme tær i det hele tatt. Jeg mener selv at jeg har god smak når det klær. Synes ikke jeg kler meg som en fjortis heller, for den del. Men jeg liker ikke tantete klær.

Si meg, ser du veldig mange voksne damer i fjortisklær rundt omkring? Jeg synes voksne kvinner er flinke til å velge ut klær som er ungdommelige men som ikke er _helt_ fjortis. De som bruker ungdomsklær kombinerer dem gjerne med litt mer voksne og stilige plagg, og de aller fleste unngår de mest fjortisaktige klærne. Resultatet blir ofte bra. De er både stilige, sexy og ungdommelige. Og så er de flinke til å velge klær som framhever det som er fint med kroppene deres. Skjønner ikke hvorfor voksne kvinner ikke skal kunne ha utringede topper, forresten? Mange har da flotte pupper.

Jeg ser sjelden kvinner som kler seg sånn som du beskriver. Og de som nå gjør det, de trives vel med det da. Det er vel fint det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Prøv en siste gang, du, og hvis den ikke kommer nå så dukker den sikkert opp i løpet av natta! :)

Du sender til riktig adresse, ikke sant? Same as always? :)

Ja, det gjør jeg..hvis ikke så hadde det vært litt flaut om jeg har sendt den til en annen-stakkaren har jo da mottatt den samme mailen litt mer enn et par ganger for å si det sånn..;)

Neida, sender til rett adr. Sendte den en gang til nå, så nå må du krysse fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg..hvis ikke så hadde det vært litt flaut om jeg har sendt den til en annen-stakkaren har jo da mottatt den samme mailen litt mer enn et par ganger for å si det sånn..;)

Neida, sender til rett adr. Sendte den en gang til nå, så nå må du krysse fingrene:)

Fingrene og alt annet var selvsagt krysset, men det gjorde visst ikke noe fra eller til....:/

Hvis den ikke har kommet i morgen tidlig så skal jeg si ifra, men den kommer nok i løpet av natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ømme tær i det hele tatt. Jeg mener selv at jeg har god smak når det klær. Synes ikke jeg kler meg som en fjortis heller, for den del. Men jeg liker ikke tantete klær.

Si meg, ser du veldig mange voksne damer i fjortisklær rundt omkring? Jeg synes voksne kvinner er flinke til å velge ut klær som er ungdommelige men som ikke er _helt_ fjortis. De som bruker ungdomsklær kombinerer dem gjerne med litt mer voksne og stilige plagg, og de aller fleste unngår de mest fjortisaktige klærne. Resultatet blir ofte bra. De er både stilige, sexy og ungdommelige. Og så er de flinke til å velge klær som framhever det som er fint med kroppene deres. Skjønner ikke hvorfor voksne kvinner ikke skal kunne ha utringede topper, forresten? Mange har da flotte pupper.

Jeg ser sjelden kvinner som kler seg sånn som du beskriver. Og de som nå gjør det, de trives vel med det da. Det er vel fint det?

Synes jeg ser det ganske ofte ja. Særlig sent på kvelden på diverse utesteder i Oslo. Jeg liker heller ikke tantete klær, men håper vennindene mine sier ifra til meg dersom jeg kler meg for fjortiss:)

Men det er et problem å finne klær som er kule uten å være teite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde vel kanskje ikke si det, med tanke på at jeg var igang med litt skikkelig erting her, men SDD: Meget bra sagt!

Men det ser ikke ut som om hun tar til vett.

Hun synes fortsatt at det er "galt" å kle seg i det man føler seg vel i.

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Fingrene og alt annet var selvsagt krysset, men det gjorde visst ikke noe fra eller til....:/

Hvis den ikke har kommet i morgen tidlig så skal jeg si ifra, men den kommer nok i løpet av natta :)

Så irriterende da..men men, får håpe at du får den i løpet av natten da:)

Og hvis du ikke får den, så kan du lure på hva som sto der da...hehe..;)

Godnatt forresten, drøm søtt om det du syns er søtt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, skriver under jeg også:-) Sjøl har jeg kropp som en velbygd 35-åring;-)

Det har du. Og så skal du få belønning i morgen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ser ikke ut som om hun tar til vett.

Hun synes fortsatt at det er "galt" å kle seg i det man føler seg vel i.

Jaja...

Hmmm, ironi er visst ikke din aller sterkeste side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende da..men men, får håpe at du får den i løpet av natten da:)

Og hvis du ikke får den, så kan du lure på hva som sto der da...hehe..;)

Godnatt forresten, drøm søtt om det du syns er søtt!

Klem

Den kommer nok, skal du se, og hvis ikke får du opprette en annen konto og sende derfra..

Hvis det ikke er noe feil med Chello i kveld, da. Det har jo også hendt :)

Sov godt og drøm søtt!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men jeg synes faktisk det er teit selv med råfine kropper å kle seg fjortiss! Hvis du skjønte hva jeg mente nå?

JEG skjønner hva du mener.

Er man over 20 år, er det ikke kult med korte topper, MissSixty-bukser og Buffalo-sko.

Det er liksom DEN aldersgruppens kleskode.

Det går an å kle seg moderne i vanlige klær. Det synes jeg forøvrig mange er veldig flinke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ser ikke ut som om hun tar til vett.

Hun synes fortsatt at det er "galt" å kle seg i det man føler seg vel i.

Jaja...

Nå må du rulle inn litt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, men jeg synes faktisk det er teit selv med råfine kropper å kle seg fjortiss! Hvis du skjønte hva jeg mente nå?

Du om det. Jeg driter i hva du og andre syns og kler meg akkurat slik jeg føler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...