Gå til innhold

Kler du deg som en fjortis selv om du er voksen?


silo

Anbefalte innlegg

Typisk damer.

Det dette går i er selvsagt det vanlige misunnelighetskomplekset dere kvinnfolka er innehavere av.

Dere klarer ikke å se at noen ser bedre ut enn dere, og dersom en 35 åring faktisk kler de samme klærne som hennes 15 år gamle datter, så "driver hun selvsagt og utsetter ungdomstiden", og da er hun utvilsomt "patetisk".

Det samme gjelder når dere pynter dere til en fest. De eneste dere pynter dere for er andre damer, vi gutta registerer jo trossalt ikke hva dere har på dere, og de som sier at de registerer det lyver.

He he, ja du trodde vel ikke at vi bryr oss om hva mennene synes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    40

  • silo

    28

  • rufsetufsa

    14

  • tonie

    8

Mest aktive i denne tråden

Tanya1365380060

Nope, det har jeg ikke! :)

Det var da rart..så irriterende da! Har du ikke fått den nå heller? jeg får vel bare sende en ny da..*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja du trodde vel ikke at vi bryr oss om hva mennene synes?

Det er samme hvem dere prøver å gjøre dere til for, men jeg finner det svært patetisk å ha sånne tanker som du har anngående hvordan andre mennesker velger å kle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk damer.

Det dette går i er selvsagt det vanlige misunnelighetskomplekset dere kvinnfolka er innehavere av.

Dere klarer ikke å se at noen ser bedre ut enn dere, og dersom en 35 åring faktisk kler de samme klærne som hennes 15 år gamle datter, så "driver hun selvsagt og utsetter ungdomstiden", og da er hun utvilsomt "patetisk".

Det samme gjelder når dere pynter dere til en fest. De eneste dere pynter dere for er andre damer, vi gutta registerer jo trossalt ikke hva dere har på dere, og de som sier at de registerer det lyver.

De tenker nok heller på hva som er under...... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da rart..så irriterende da! Har du ikke fått den nå heller? jeg får vel bare sende en ny da..*sukk*

Nei, jeg har ikke fått noen mail av deg i dag..

Det er mulig hotmailen er noe ustabil, eller du kan ha sendt den til noen andre? :)

Uansett.. neste gang du sender en mail derfra, så trykker du av der du kan ta vare på utgående mail, så kan du bare finne den fram igjen og kopiere den over i en ny en, om den skulle bli borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg i det jeg måtte føle for. Jeg har kropp som en attenåring, og jeg kler det meste. Hva du og andre kjerringer måtte mene driter jeg i. Kjerringklær er for kjerringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Nei, jeg har ikke fått noen mail av deg i dag..

Det er mulig hotmailen er noe ustabil, eller du kan ha sendt den til noen andre? :)

Uansett.. neste gang du sender en mail derfra, så trykker du av der du kan ta vare på utgående mail, så kan du bare finne den fram igjen og kopiere den over i en ny en, om den skulle bli borte :)

Ja, fant ut at jeg faktisk hadde lagret den, så jeg sendte den en gang til. Håper du får den nå da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg i det jeg måtte føle for. Jeg har kropp som en attenåring, og jeg kler det meste. Hva du og andre kjerringer måtte mene driter jeg i. Kjerringklær er for kjerringer.

Og den kroppen kan jeg skrive under på at tonie har.

*Skriver under*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke klær mener du passer for oss over 30 (40) da??..

Jeg bruker forresten det jeg trives i, og driter i hva andre måtte mene.

Hva er forresten miss-sixtyklær??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant ut at jeg faktisk hadde lagret den, så jeg sendte den en gang til. Håper du får den nå da!:)

Hmmm, nei... jeg har ikke fått den nå heller...

Men da kommer de sikkert snart. Det er sikkert bare hotmailen du bruker som har problemer akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg i det jeg måtte føle for. Jeg har kropp som en attenåring, og jeg kler det meste. Hva du og andre kjerringer måtte mene driter jeg i. Kjerringklær er for kjerringer.

Mye ømme tær ute og går eller?

Jeg mener dette helt teoretisk så dette er ikke noe personlig angrep på noen her (jeg kaster dessuten stein i et glasshus ang dette temaet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...