Gå til innhold

Video- awards?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den var på tv i går kveld

På MTV? Den kanalen har ikke jeg:o( Jeg mener på noen av de "vanlige" kanalene. Kan noen si ifra hvis den plutselig kommer en dag?? Jeg vil se Michael Jackson!!

Synes forresten at folk blåser det greiene opp: han trodde han fikk prisen for årtusenets artist. Så synes folk (media) at han dreit på draget. Men han fikk da hedersprisen, men det skriver ikke media noe om! Er ikke den prisen bra da? Måtte bare si det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70076-video-awards/#findComment-338449
Del på andre sider

På MTV? Den kanalen har ikke jeg:o( Jeg mener på noen av de "vanlige" kanalene. Kan noen si ifra hvis den plutselig kommer en dag?? Jeg vil se Michael Jackson!!

Synes forresten at folk blåser det greiene opp: han trodde han fikk prisen for årtusenets artist. Så synes folk (media) at han dreit på draget. Men han fikk da hedersprisen, men det skriver ikke media noe om! Er ikke den prisen bra da? Måtte bare si det!

skjønte ikke helt det med den prisen..har fått med meg at det vramisforståelser ute og gikk. Men han sto da der med en pris i hånden..da han takka for å ha blitt årtusenets artist.

Syns ikke han dreit seg ut jeg, det var vel egentlig Britney som uttrykte seg litt galt.

Uansett hadde han fortjent en sånn pris!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70076-video-awards/#findComment-339207
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...