Gå til innhold

Kinaputten blir 1 år i morgen....

Anbefalte innlegg

Ja, for det er hun virkelig. En vakker, snill og aktiv liten kinaputt.

Tenk 14.juli fikk vi henne i armene. Da kunne hun nesten ikke sitte.

Nå står hun alene og krabber i reserfart, babler og sier tittæ og dæ.

Den siste uken har hun lært nei også.... Rister på hodet og sier nænæ.

Tenk alt dette har vi allerede fått lov å være med på. Det føles kort og langt på samme tid. Hun var baby, men er er nå en vakker liten dame .o)

Så heldige vi er...

To vakre barn har vi fått. Nå

begynner jeg å bli tobarnsmor inne i sjelen ja!

Men tror du hun sover om natten?

Neida....

men man kan ikke få alt, kan man vel? Jeg får vel forte meg og sove litt mens jeg kan.

hilsen fra en lykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70226-kinaputten-blir-1-%C3%A5r-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen!:-) Det var da en usedvanlig flott dag å ha bursdag på da! Faktisk kan jeg ikke tenke meg noen bedre dag! :o))

Jeg har hatt hele familien her til kaffe og kaker idag. Nevøen min på 4 år trakk opp T-skjorten min og lurte på hvor jeg hadde denne Kina-babyen. Og da jeg sa at h*n ikke er i min mage, men i Kina, kunne han ikke begripe hvorfor vi ikke bare kunne reise og hente h*m med en gang. (dessuten så ville han være med til Kina!!) Hehe, det er ikke så lett å forstå det der nei.

Håper dere har hatt en fin fødselsdag! Det har jeg! :o)

Hilsen fra

Så koselig å få høre om den fine utviklingen hennes, og så morsomt å kalle henne for Kinaputten.

I morgen blir mitt yngste barnebarn 8 mnd. Han tar tak i hendene mine eller buksebenet mitt og reiser seg opp, like tidlig ute som pappaen hans var for 34 år siden. Han sier også dæ dæ og så prøver han å synge selv når jeg har sunget for ham.

Han sover heller ikke noe særlig om natten og mammaen hans blir veldig sliten, så jeg prøver å hjelpe til litt med ham. Han smiler med tre tenner i munnen og klukkler når jeg susser ham på halsen.

Deilig med småbarn!

Kos dere med Kinaputten og ha en fin bursdag i morgen!

Hilsen en Farmor som er glad for å sove om natten

Annonse

Gratulerer med bursdagen! (Far her i huset har også bursdag 1.9.) Kinaputten vår får tenner for tida - 4 stk har sprettet fram siden vi kom hjem 24.7. Jammen går det greit likevel - er like blid og god, selv om det klør. Det har vært en voldsom utvikling siden vi kom hjem på prinsessen vår også. Fyker over gulvet på knærne, reiser seg og drar i det man kan få tak i. Holder mor og far i ånde i allefall.

Ha en fiin kveld fortsatt.

Gjest kinamamsen

Gratulerer med den lille Kinaputten !

Jeg har tenkt mye på deg og lurer på hvordan du har det som tobarnsmor. Jeg har bare din mail på jobben. Kan du ikke sende meg en hilsen når du får tid, så jeg får hjemmeadressen din.

Kos deg videre med dine to hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...