Gå til innhold

T-shirt eller pyntet?


Gjest pubbeguri

Anbefalte innlegg

Gjest pubbeguri

Skal på pub. Lenge siden sist.

Er det mest vanlig å være litt laid back i stilen og kjøre jeans og t-skjorte eller er det større sjanse for å gjøre lykke med litt mer pyntet klær?

Er svart bukse og svart topp (langermet) FOR pynta?

Amatørhilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • Zirine

    26

  • rufsetufsa

    23

  • Dorthe

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det svarte, mener du? Kan du garantere at det blir suksess?

Jeg synes t-shirt passer til pubturer på ettermiddag og tidlig kveld.

Hvis du er hjemme nå og på tur ut, så synes jeg det passer best med no annet enn det du stikker på REMA i om dagen.

Men ikke for det - det finnes jo mange stilige t-skjorter - så dette var vanskelig gitt :)

Men jeg hadde gått for den langermede sorte, ja ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart topp og mørke bukser høres bra ut.

Personlig liker jeg egentlig ikke jeans, i hvertfall ikke om de har den vanlige blåfargen, men det finnes vel fine varianter i dagens moteverden, som jeg for øvrig ikke er så godt kjent med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Svart topp og mørke bukser høres bra ut.

Personlig liker jeg egentlig ikke jeans, i hvertfall ikke om de har den vanlige blåfargen, men det finnes vel fine varianter i dagens moteverden, som jeg for øvrig ikke er så godt kjent med :)

Hvorfor liker du ikke de vanlige blå jeansene? Ser de litt rett-fra-stallen-aktige ut, synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart topp og mørke bukser høres bra ut.

Personlig liker jeg egentlig ikke jeans, i hvertfall ikke om de har den vanlige blåfargen, men det finnes vel fine varianter i dagens moteverden, som jeg for øvrig ikke er så godt kjent med :)

Ha'kke du kjøpt deg nye jeans da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Jeg synes t-shirt passer til pubturer på ettermiddag og tidlig kveld.

Hvis du er hjemme nå og på tur ut, så synes jeg det passer best med no annet enn det du stikker på REMA i om dagen.

Men ikke for det - det finnes jo mange stilige t-skjorter - så dette var vanskelig gitt :)

Men jeg hadde gått for den langermede sorte, ja ...

Det må nok bli den lange sortermede ja. Nå sier Sier Du Det litt lenger oppe at blå olabukser (den VANLIGE blåfargen vel og merke) ikke er noe å slå i bordet med, så nå er jeg nærmest overbevist om at det må bli svarte bukser..eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker du ikke de vanlige blå jeansene? Ser de litt rett-fra-stallen-aktige ut, synes du?

Jeg vet ikke, men nå tenker jeg på de mørkeblåe, altså.

De som er.. hva heter det.. bleket? De ser bedre ut, men Jeans er så avhengig av en flott rumpe og fine ben, for at man skal kle dem..

Jeg liker nok bedre stoff-bukser, uten å kunne gi noen god grunn i forhold til hvorfor.

Men sånne "myke" stoffbukser er flott, selv om rumpa ikke er "steinhard".

Liker litt "myk" rumpe, og den kommer til sin fulle rett i slike bukser, og DET ser bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nok bli den lange sortermede ja. Nå sier Sier Du Det litt lenger oppe at blå olabukser (den VANLIGE blåfargen vel og merke) ikke er noe å slå i bordet med, så nå er jeg nærmest overbevist om at det må bli svarte bukser..eller noe sånt.

Mener du å si at du trenger hjelp til å kle deg fordi du skal en tur på puben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha'kke du kjøpt deg nye jeans da?

Jo, men de ser ikke ut som jeans, om du forstår...

Jeg liker for øvrig ikke det paret så godt. Den nye moten er lissom så trang i lårene, og jeg trener litt mer vidde på buksene....

Menmen.. jeg har hørt andre si den er fin, selv om jeg egentlig stoler like lite på det som mine kommentarer til andres plagg, selv om jeg ikke synes de ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nok bli den lange sortermede ja. Nå sier Sier Du Det litt lenger oppe at blå olabukser (den VANLIGE blåfargen vel og merke) ikke er noe å slå i bordet med, så nå er jeg nærmest overbevist om at det må bli svarte bukser..eller noe sånt.

Det er jeg enig med han i. Eller et langt kult skjørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Jeg vet ikke, men nå tenker jeg på de mørkeblåe, altså.

De som er.. hva heter det.. bleket? De ser bedre ut, men Jeans er så avhengig av en flott rumpe og fine ben, for at man skal kle dem..

Jeg liker nok bedre stoff-bukser, uten å kunne gi noen god grunn i forhold til hvorfor.

Men sånne "myke" stoffbukser er flott, selv om rumpa ikke er "steinhard".

Liker litt "myk" rumpe, og den kommer til sin fulle rett i slike bukser, og DET ser bra ut! :)

Jeg vet ikke om jeg kvalifiserer til å gå i de jeansene du snakker om. Rumpa mi er ikke hard som stein selv om jeg trener 3-4 ganger i uka. Den er ikke helt håpløs heller da.

Stoffbukser er kanskje bedre uansett.

Du har litt rett i det med jeans og fine bein og rumper faktisk. De fleste ser ok ut i det, men noen få ser VELDIG bra ut i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men de ser ikke ut som jeans, om du forstår...

Jeg liker for øvrig ikke det paret så godt. Den nye moten er lissom så trang i lårene, og jeg trener litt mer vidde på buksene....

Menmen.. jeg har hørt andre si den er fin, selv om jeg egentlig stoler like lite på det som mine kommentarer til andres plagg, selv om jeg ikke synes de ser ut :)

Du ser sikkert bra ut i den jeansen. Du må ikke være så skeptisk. Tro på hva folk sier og føl deg vel :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Mener du å si at du trenger hjelp til å kle deg fordi du skal en tur på puben?

Ja, jeg er like hjelpeløs som damene på foreldreforum.

Hadde jeg ikke hatt dere nå måtte jeg nok ha blitt hjemme ja. Ellers noe du vil dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold no kjeft, ditt mehe :)

Kanskje du kan hjelpe meg også.

Hva skal jeg ha på meg i morgen? Jeg tenkte å dra en tur på lekeplassen med guttungen.

Blå eller svart bukse?

Jakke eller genser? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser sikkert bra ut i den jeansen. Du må ikke være så skeptisk. Tro på hva folk sier og føl deg vel :-).

"Føl deg vel" er det dummeste jeg har hørt. Det viktigste er stil, second kommer comfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Kanskje du kan hjelpe meg også.

Hva skal jeg ha på meg i morgen? Jeg tenkte å dra en tur på lekeplassen med guttungen.

Blå eller svart bukse?

Jakke eller genser? :-)

Who cares hva du dasser rundt i på en lekeplass. På pub'en derimot kan valget av overdel være avgjørende. Jeg skal tross alt se mannen i mine drømmer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan hjelpe meg også.

Hva skal jeg ha på meg i morgen? Jeg tenkte å dra en tur på lekeplassen med guttungen.

Blå eller svart bukse?

Jakke eller genser? :-)

Kle deg i en søppelsekk, stapp vatt i øra og hell smågodt i kjeften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...