Gå til innhold

T-shirt eller pyntet?


Gjest pubbeguri

Anbefalte innlegg

Søte? Nå er jeg ikke helt med?

Byttelåne tannbørste har jeg aldri gjort.. finner det noe uhygienisk av en eller annen merkelig grunn.. hehe, rart egentlig, i og med at den jo alltid skylles, samt at tunge vel ofte har vært på så mange steder når man først er i en situasjon hvor man kan låne hverandres tannbørste, så..:)

Mja, jeg bare syns jeg selv ser litt artig ut, og helst litt u-søt når jeg står foran speilet og børster tunga.

Også lurte jeg på om dere andre tungebørsterne så søte & artige ut når dere gjorde det.

Men det er ganske uinteressant antakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • Zirine

    26

  • rufsetufsa

    23

  • Dorthe

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Sånne ting er selvsagt svært hyggelig å høre! :)

Alle har tid og anledning til å trene, det er bare snakk om å gidde. Jeg merker nå etter ett års pause hvor vanskelig det er å komme igang igjen, og jeg som har vært den verste til å psyke kompiser som har hatt treningsopphold og må dras med på treninga.

Heldigvis har jeg en som har begynt å skjelle meg ut om jeg har en lat dag, og da går det litt lettere. Problemet er at jeg jobber til så mange urutinerte tidspunkt at det hender jeg må trene alene, og da blir det noe vrient.. men jeg er så godt som inne i det igjen! :)

Jeg har trent 3 ganger i uka i et år og har ikke sett noe forskjell hverken på rumpe eller lår og det er ganske frustrende.

Men det gjelder vel å holde seg i form og ikke hvordan man ser ut selv om man ønske å se forandring, *Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, jeg bare syns jeg selv ser litt artig ut, og helst litt u-søt når jeg står foran speilet og børster tunga.

Også lurte jeg på om dere andre tungebørsterne så søte & artige ut når dere gjorde det.

Men det er ganske uinteressant antakelig.

Jeg kan nok knapt kalles søt der jeg står og nesten brekker meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent 3 ganger i uka i et år og har ikke sett noe forskjell hverken på rumpe eller lår og det er ganske frustrende.

Men det gjelder vel å holde seg i form og ikke hvordan man ser ut selv om man ønske å se forandring, *Sukk*

Det kommer ann på hvordan man trener.

Trener du som en typisk kjerring vil du aldri få resultater uansett, men det er ikke deres feil, men dårlig veiledning fra inkompetente instruktører som egentlig gir f... i din framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent 3 ganger i uka i et år og har ikke sett noe forskjell hverken på rumpe eller lår og det er ganske frustrende.

Men det gjelder vel å holde seg i form og ikke hvordan man ser ut selv om man ønske å se forandring, *Sukk*

Oi! Nå mista jeg litt treningsmotivasjon. Begynte å trene ny sesong igår. Må trene litt mage. Og det som er så vanskelig. Kanskje du skal ta litt proteiner for å få større muskler? Det kan sikkert SierDuDet svare på.

Tror det ligger mye til naturen, hvordan man er skapt.

Jeg har muskuløse lår & rumpe, og gjør ikke så mye for å ha det, går bare litt hit og dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok knapt kalles søt der jeg står og nesten brekker meg :)

*knis* !!!

Folk som brekker seg syns jeg er litt artig å se på! De ser så hjelpesløse ut! hihihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*knis* !!!

Folk som brekker seg syns jeg er litt artig å se på! De ser så hjelpesløse ut! hihihi.

Hehe, man føler seg hjelpesløs også. Spesielt dagen derpå er det ganske ille når man dytter tannbørsten lang nedover tunga.

Glad jeg ikke er jente, for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man føler seg hjelpesløs også. Spesielt dagen derpå er det ganske ille når man dytter tannbørsten lang nedover tunga.

Glad jeg ikke er jente, for å si det sånn :)

Eh. sånn at du slipper å suge kølle mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. sånn at du slipper å suge kølle mener du?

Jupp. Når jeg brekker meg av å pusse tunge, og til og med noenganger når jeg pusser tenna, så tør jeg ikke å tenke på hvor dårlig suger jeg hadde vært.

Bra jeg ikke har homofile tendenser. Jeg hadde blitt en jævla dårlig elsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke mye kroppsfiksert. Jeg ser ut som jeg gjør og mer kan jeg ikke gjøre med det.

Men jeg har hatt masse komplekser i mange år fordi alle er så "flinke" til å fortelle meg at jeg er så vekdig tynn og det har kostet meg mye å slutte og bry meg om det

Det var egentlig SDD jeg mente... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...