Gå til innhold

T-shirt eller pyntet?


Gjest pubbeguri

Anbefalte innlegg

Gjest pubbeguri

Åh, du er ikke ute etter en ny en.

Da holder det å være velstelt og velluktende, og i pene klær.

Selvtilliten er vel på topp?

Har han ikke i min hule hånd riktig ennå, nei. Vi har erklært vår interesse for hverandre, men har vært i hvert vårt land de siste to mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • Zirine

    26

  • rufsetufsa

    23

  • Dorthe

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg føler komfort når jeg ifører meg noen gamle treningsbukser og slippers, men det fins da klær som _både_ er komfortable og stilige!!

Skal vi sloss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg best i bukser som er litt vide.. ikke skikkelig vide, men sånn at man føler at man kan bevege seg litt...

Jeg liker ikke sånne sitter ganske tett over lårene..

Egentlig liker jeg bukser som sitter stramt over lårene (misunnelse, misunnelse). Jeg er så slank at jeg aldri har problem med det. Så jeg har alltid litt vide bukser for det finnes aldri bukser i min størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han ikke i min hule hånd riktig ennå, nei. Vi har erklært vår interesse for hverandre, men har vært i hvert vårt land de siste to mnd.

Så lenge du vet han var interessert ordner alt seg, bare du ikke blir dritings eller sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Ja, jeg liker rumper som er litt dvaske, men ikke overdimensjonerte ut av en annen verden. Det er trossalt to forskjellige ting..

Undertøy.. tja, hvis du er inne på det så synes jeg disse stoffbuksene som gjør at man ser at rumpa ikke ekstremt fast, gjør seg veldig bra med g-streng under.

Snakker du dvask og stor rumpe eller dvask og liten?

På mitt språk er ordet dvask litt negativt ladet, men det virker som om du synes det er et gode?! Er de fleste rumper dvaske tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en umulighet på gale dager - da må man velge.

Egentlig bruker jeg overlate det til sambis å velge, men han har desverre sluttet å uttale seg for jeg velger alltid det motsatte. Fatter ikke hva han klager etter - jeg er i det minste forutsigbar.

Men truse går jeg selvfølgelig uten - der er vi enige.

Det kommer selvsagt ann på hva man bruker som.. eh.. underdel, om man skal bruke truse eller ikke.

Ellers kan jeg ikke fatte det der med at dere ikke hører på mannfolka når dere spør om klesråd.

Dvs.. jeg kan egentlig fatte det, da vi sier at dere ser bra ut, uansett hva dere går i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig liker jeg bukser som sitter stramt over lårene (misunnelse, misunnelse). Jeg er så slank at jeg aldri har problem med det. Så jeg har alltid litt vide bukser for det finnes aldri bukser i min størrelse.

Personlig er jeg ikke fornøyd med bena mine. Jeg mener de er for pinglete, og derfor må jeg gå drastisk til verks med treninga igjen, sånn at jeg etterhvert føler at jeg kan gå i slike bukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Så lenge du vet han var interessert ordner alt seg, bare du ikke blir dritings eller sjalu.

Ja, det var det da.... :)

Hva for noe dumt tror du jeg gjør hvis jeg er dritings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du dvask og stor rumpe eller dvask og liten?

På mitt språk er ordet dvask litt negativt ladet, men det virker som om du synes det er et gode?! Er de fleste rumper dvaske tro?

Ja, dvask er negativt ladet, og det var derfor jeg satt det i "", eller gjorde jeg ikke det? Mente i hvertfall å gjøre det.

Jeg mener som i "dvask" men ganske liten, selv om "liten" selvsagt er relativt.

Satan og jeg garderer meg over her nå :)

Men jeg vet hva jeg liker når jeg ser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer selvsagt ann på hva man bruker som.. eh.. underdel, om man skal bruke truse eller ikke.

Ellers kan jeg ikke fatte det der med at dere ikke hører på mannfolka når dere spør om klesråd.

Dvs.. jeg kan egentlig fatte det, da vi sier at dere ser bra ut, uansett hva dere går i :)

Ånei, det gjør han så visst ikke - han sier ifra.

Men jeg husker første gangen han var hos meg etter at vi var blitt kjærester.

Jeg spurte: Har jeg sminka meg for mye.

Ja, sa han.

Flott, sa jeg

- også gikk vi ut.

Men jeg forsto jo at det var ikke no han opplevde hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du ville være så snill :)

Det bekreftes herved at Zirine er ei purke.

Det legges til grunn at hun oppfører seg som et svin, bor i en svinesti, og grynter når hun blir tilsnakket.

Hun har også lyserosa hud, og bonden vurderer slakting til jul, da hun har lagt på seg meget i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, det gjør han så visst ikke - han sier ifra.

Men jeg husker første gangen han var hos meg etter at vi var blitt kjærester.

Jeg spurte: Har jeg sminka meg for mye.

Ja, sa han.

Flott, sa jeg

- også gikk vi ut.

Men jeg forsto jo at det var ikke no han opplevde hver dag.

Ja, det stuntet hadde ikke jeg turdt helt i starten.

Hadde nok tatt flere uker, kanskje til og med måneder, før jeg hadde turdt å kritisere en jentes sminking, klesvalg, eller annet som går på så grunnleggende verdier for dere kvinnfolka.

Eller så sier jeg at de ser best ut når de våkner om morgenen, og ofte mener jeg det. Men da er jeg også veldig forelsket. Selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig er jeg ikke fornøyd med bena mine. Jeg mener de er for pinglete, og derfor må jeg gå drastisk til verks med treninga igjen, sånn at jeg etterhvert føler at jeg kan gå i slike bukser :)

Tror du de fleste er fornøyd når de ser på seg selv. Men man får gjøre det beste ut av det og det kan jo bli ganske bra noen ganger :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bekreftes herved at Zirine er ei purke.

Det legges til grunn at hun oppfører seg som et svin, bor i en svinesti, og grynter når hun blir tilsnakket.

Hun har også lyserosa hud, og bonden vurderer slakting til jul, da hun har lagt på seg meget i det siste.

Ja, det er pinadø sant også rufsesnufsa. Men nå er vekten på tur nedover - tenkte jeg bare skulle nevne det, hurpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det da.... :)

Hva for noe dumt tror du jeg gjør hvis jeg er dritings?

Kaster opp. Hvis han er snill holder han opp håret ditt. Hvis han ikke er så snill, blir han kanskje flau over deg og drar hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du å si at du trenger hjelp til å kle deg fordi du skal en tur på puben?

Det er ikke alle som går på pub i Drammen, vettu Tufsa. Der kan man jo gå i slitte joggebukser og likevel framstå som stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stuntet hadde ikke jeg turdt helt i starten.

Hadde nok tatt flere uker, kanskje til og med måneder, før jeg hadde turdt å kritisere en jentes sminking, klesvalg, eller annet som går på så grunnleggende verdier for dere kvinnfolka.

Eller så sier jeg at de ser best ut når de våkner om morgenen, og ofte mener jeg det. Men da er jeg også veldig forelsket. Selvsagt.

Selvsagt :)

Det verste om morgenen er ikke utseende, men ånden - den onde ånden, så og si. Alle vettuge folk lukker da øynene, så det ser jeg ikke på som no problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er pinadø sant også rufsesnufsa. Men nå er vekten på tur nedover - tenkte jeg bare skulle nevne det, hurpe.

*nøff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Ja, dvask er negativt ladet, og det var derfor jeg satt det i "", eller gjorde jeg ikke det? Mente i hvertfall å gjøre det.

Jeg mener som i "dvask" men ganske liten, selv om "liten" selvsagt er relativt.

Satan og jeg garderer meg over her nå :)

Men jeg vet hva jeg liker når jeg ser det...

Ja, da er vi enige. Nå får jeg se å pelle meg avgårde. Det stenger kl 6, men det skader jo ikke om jeg kommer noen timer før stengetid. Litt fashionably late eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...