Gå til innhold

T-shirt eller pyntet?


Gjest pubbeguri

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er like hjelpeløs som damene på foreldreforum.

Hadde jeg ikke hatt dere nå måtte jeg nok ha blitt hjemme ja. Ellers noe du vil dele?

Ja, hvis hele antrekket er svart, kan det være fint å live opp med smykker og pynt. Kankje et kult belte.

Sånn. Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • Zirine

    26

  • rufsetufsa

    23

  • Dorthe

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest pubbeguri

Ja, hvis hele antrekket er svart, kan det være fint å live opp med smykker og pynt. Kankje et kult belte.

Sånn. Fornøyd?

Veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Føl deg vel" er det dummeste jeg har hørt. Det viktigste er stil, second kommer comfort.

Nei vet du hva!! Å føle seg vel dvs attraktiv er jo det som gir deg best selvfølelse. Det har overhodet ikke noe med stil å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares hva du dasser rundt i på en lekeplass. På pub'en derimot kan valget av overdel være avgjørende. Jeg skal tross alt se mannen i mine drømmer der.

Tror du han går etter toppen, eller utstrålingen din?

Personlig liker jeg best rød topp, det får du mer oppmerksomhet i enn en svart en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg kvalifiserer til å gå i de jeansene du snakker om. Rumpa mi er ikke hard som stein selv om jeg trener 3-4 ganger i uka. Den er ikke helt håpløs heller da.

Stoffbukser er kanskje bedre uansett.

Du har litt rett i det med jeans og fine bein og rumper faktisk. De fleste ser ok ut i det, men noen få ser VELDIG bra ut i det.

Enig... noen ser _veldig_ bra ut i det, mens andre ser ok ut i det. Bra sagt.

Men jeg liker stoffbukser også. Det viser ben og rumpepartiet litt bedre, synes jeg (men jeg har noen rare prefaranser i forhold til mye rart :) ), og dersom rumpa er litt "dvask" så liker jeg å se den i stoffbukse, da "dvaskheten" blir så framhevendene når den er skvist inn i noen trange jeans.. om du forstår..

For øvrig mener jeg at en perfekt rumpe ikke bør være steinhard..

Menmen.. noen kler det ene, mens andre kler det andre, og den diskusjonen her om dine klesvalg skle plutselig ut til å dreie seg om rumper, i stedet for klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kle deg i en søppelsekk, stapp vatt i øra og hell smågodt i kjeften :)

Eller lokke unger inn i sekken som er full av smågodt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pubbeguri

Tror du han går etter toppen, eller utstrålingen din?

Personlig liker jeg best rød topp, det får du mer oppmerksomhet i enn en svart en.

Jada, utstrålingen min gjorde underverker på ham forrige gang, men det skader jo ikke å flotte seg litt likevel vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva!! Å føle seg vel dvs attraktiv er jo det som gir deg best selvfølelse. Det har overhodet ikke noe med stil å gjøre.

Åjoda.

Hvem faen bryr seg om skoene er gode å gå i hvis man ikke ser lekker ut??

Stil Dorthe, stil - det er det eneste som teller - ellers kommer verden til å bestå av kjerringer i joggebukse og slipperser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser sikkert bra ut i den jeansen. Du må ikke være så skeptisk. Tro på hva folk sier og føl deg vel :-).

Jeg føler meg best i bukser som er litt vide.. ikke skikkelig vide, men sånn at man føler at man kan bevege seg litt...

Jeg liker ikke sånne sitter ganske tett over lårene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Enig... noen ser _veldig_ bra ut i det, mens andre ser ok ut i det. Bra sagt.

Men jeg liker stoffbukser også. Det viser ben og rumpepartiet litt bedre, synes jeg (men jeg har noen rare prefaranser i forhold til mye rart :) ), og dersom rumpa er litt "dvask" så liker jeg å se den i stoffbukse, da "dvaskheten" blir så framhevendene når den er skvist inn i noen trange jeans.. om du forstår..

For øvrig mener jeg at en perfekt rumpe ikke bør være steinhard..

Menmen.. noen kler det ene, mens andre kler det andre, og den diskusjonen her om dine klesvalg skle plutselig ut til å dreie seg om rumper, i stedet for klær :)

Så du kan like en dvask rumpe også altså? Ettersom du liker å se en dvask rumpe i en stoffbukse, mener jeg.

Det virker uansett som du har gjort deg litt tanker om temaet og det er bra.

Synes du det er fint med svart under OG oventil(jeg snakker ikke om undertøy nå) eller er det plain boring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda.

Hvem faen bryr seg om skoene er gode å gå i hvis man ikke ser lekker ut??

Stil Dorthe, stil - det er det eneste som teller - ellers kommer verden til å bestå av kjerringer i joggebukse og slipperser.

Jeg er faktisk enig med Zirine.

Men det er ingenting i veien for å både føle seg vel i klærne, og se bra ut..

Hehe, i hvertfall ikke for oss gutta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åjoda.

Hvem faen bryr seg om skoene er gode å gå i hvis man ikke ser lekker ut??

Stil Dorthe, stil - det er det eneste som teller - ellers kommer verden til å bestå av kjerringer i joggebukse og slipperser.

Nei den dagen jeg bryr meg om stilen kommer aldri. Forøvrig er ikke å føle seg vel og comfort det samme synes jeg.

Morsomt at du nevnte sko. Du aner ikke hvor sær jeg er når det gjelder sko, De skal være behagelige de og se allright ut på same tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kan like en dvask rumpe også altså? Ettersom du liker å se en dvask rumpe i en stoffbukse, mener jeg.

Det virker uansett som du har gjort deg litt tanker om temaet og det er bra.

Synes du det er fint med svart under OG oventil(jeg snakker ikke om undertøy nå) eller er det plain boring?

Ja, jeg liker rumper som er litt dvaske, men ikke overdimensjonerte ut av en annen verden. Det er trossalt to forskjellige ting..

Undertøy.. tja, hvis du er inne på det så synes jeg disse stoffbuksene som gjør at man ser at rumpa ikke ekstremt fast, gjør seg veldig bra med g-streng under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, utstrålingen min gjorde underverker på ham forrige gang, men det skader jo ikke å flotte seg litt likevel vettu.

Åh, du er ikke ute etter en ny en.

Da holder det å være velstelt og velluktende, og i pene klær.

Selvtilliten er vel på topp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Åjoda.

Hvem faen bryr seg om skoene er gode å gå i hvis man ikke ser lekker ut??

Stil Dorthe, stil - det er det eneste som teller - ellers kommer verden til å bestå av kjerringer i joggebukse og slipperser.

Jeg føler komfort når jeg ifører meg noen gamle treningsbukser og slippers, men det fins da klær som _både_ er komfortable og stilige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk enig med Zirine.

Men det er ingenting i veien for å både føle seg vel i klærne, og se bra ut..

Hehe, i hvertfall ikke for oss gutta :P

Det er en umulighet på gale dager - da må man velge.

Egentlig bruker jeg overlate det til sambis å velge, men han har desverre sluttet å uttale seg for jeg velger alltid det motsatte. Fatter ikke hva han klager etter - jeg er i det minste forutsigbar.

Men truse går jeg selvfølgelig uten - der er vi enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...