Gå til innhold

T-shirt eller pyntet?


Gjest pubbeguri

Anbefalte innlegg

Det er ikke alle som går på pub i Drammen, vettu Tufsa. Der kan man jo gå i slitte joggebukser og likevel framstå som stilig :)

Haha, morsom du.

Det er klart man kan det, men man vet i hvertfall selv hvordan man velger å kle seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    39

  • Zirine

    26

  • rufsetufsa

    23

  • Dorthe

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Tror du de fleste er fornøyd når de ser på seg selv. Men man får gjøre det beste ut av det og det kan jo bli ganske bra noen ganger :-).

Men det med beina mine er sant. De står ikke i stil til resten av kroppen min, og det må gjøres noe med.

Har hatt en laber treningsperiode det siste året, så det begynner å jevne seg ut litt mer nå...Men det er fordi overkroppen har blitt mindre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

Kaster opp. Hvis han er snill holder han opp håret ditt. Hvis han ikke er så snill, blir han kanskje flau over deg og drar hjem.

Kaste opp, nei!! Det gjør jeg ikke. Det verste som kan skje er at jeg blir ør i hue og sier mer enn jeg burde. Kanskje glemmer jeg å spille litt hard-to-get også. Han må da jobbe LITT for godene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt :)

Det verste om morgenen er ikke utseende, men ånden - den onde ånden, så og si. Alle vettuge folk lukker da øynene, så det ser jeg ikke på som no problem.

Jeg går alltid ut på badet og dytter innpå litt tannkrem, bare for å la folka rundt meg slippe den ånden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid ut på badet og dytter innpå litt tannkrem, bare for å la folka rundt meg slippe den ånden :)

Når du først er på badet, kan du vel like godt pusse tennene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi enige. Nå får jeg se å pelle meg avgårde. Det stenger kl 6, men det skader jo ikke om jeg kommer noen timer før stengetid. Litt fashionably late eller hva det heter.

6? Hvor i helvete i landet bor du?

Ikke si at de serverer så lenge, isåfall blir jeg veldig misunnelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det med beina mine er sant. De står ikke i stil til resten av kroppen min, og det må gjøres noe med.

Har hatt en laber treningsperiode det siste året, så det begynner å jevne seg ut litt mer nå...Men det er fordi overkroppen har blitt mindre...:)

Jeg har også tynne lår og jeg skjuler det så godt jeg kan. Så jeg forstår det med vide buksebein. Selv kjøper jeg ofte en størrelse for stort for at det skal se bra ut.

Hvis du har mulighet til å trene det opp så gjør det din heldiggris!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsom du.

Det er klart man kan det, men man vet i hvertfall selv hvordan man velger å kle seg. :-)

Sant nok, men det var noe i det jeg sa om hvordan man kan gå kledd i Drammen! :)

Jeg husker at en del kjente dro ditt når vi var rundt 20, for det skulle visst omtrent være umulig og være der uten å få seg no`, men jeg prøvde aldri, og har aldri satt mine ben på et utestedet i den byen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid ut på badet og dytter innpå litt tannkrem, bare for å la folka rundt meg slippe den ånden :)

Ja, det skal du ha meg til å tro.

Fakta er SDD at det er ikke den tannkrem som kan kurere en "dagen derpå ond ånd"

Dette har jeg selvfølgelig fra sikre kilder. Meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubbeguri

6? Hvor i helvete i landet bor du?

Ikke si at de serverer så lenge, isåfall blir jeg veldig misunnelig...

Ja, de serverer så lenge, men jeg bor ikke i Norge-landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først er på badet, kan du vel like godt pusse tennene?

Men hvis jeg ikke er hjemme så går ikke det.

For jeg kan jo ikke bare kjibbe en tannbørste, og man må jo improvisere.

Er jeg hjemme pusser jeg selvsagt tennene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men det var noe i det jeg sa om hvordan man kan gå kledd i Drammen! :)

Jeg husker at en del kjente dro ditt når vi var rundt 20, for det skulle visst omtrent være umulig og være der uten å få seg no`, men jeg prøvde aldri, og har aldri satt mine ben på et utestedet i den byen! :)

Hvorfor rakker du ned på Drammen når du aldri har vært ute her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pubbeguri

Hvorfor rakker du ned på Drammen når du aldri har vært ute her?

De fleste rakker da ned på Drammen. Mener du at det er helt ubegrunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis jeg ikke er hjemme så går ikke det.

For jeg kan jo ikke bare kjibbe en tannbørste, og man må jo improvisere.

Er jeg hjemme pusser jeg selvsagt tennene :)

Ok. Hvorfor synes vi det er ekkelt å låne en tannbørste når vi har hatt tunga ned i halsen på den personen som eier den?

Jeg synes det er ekkelt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tynne lår og jeg skjuler det så godt jeg kan. Så jeg forstår det med vide buksebein. Selv kjøper jeg ofte en størrelse for stort for at det skal se bra ut.

Hvis du har mulighet til å trene det opp så gjør det din heldiggris!!

Men for meg er det nedtur og ha tynne bein fordi jeg da har mistlyktes med treninga, og jeg trente ganske seriøst i mange år..

Er nok det det går i, og sikkert bare noe jeg selv legger merke til..

Beina vokser rett og slett dårligere enn resten av kroppen, men nå som jeg er noe mindre sånn generelt, og ikke lenger satser på å veie 110 kg, så går det seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste rakker da ned på Drammen. Mener du at det er helt ubegrunnet?

Sikkert ikke, men når man ikke vet hva man snakker om, kan man ikke slenge om seg med bemerkninger om hvordan folk kler seg på byen.

Det finnes normale og mindre normale mennesker overalt, men får velge de man ønsker å ta kontakt med selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal du ha meg til å tro.

Fakta er SDD at det er ikke den tannkrem som kan kurere en "dagen derpå ond ånd"

Dette har jeg selvfølgelig fra sikre kilder. Meg selv.

Joda, det tror jeg, eller i det minste håper jeg, at det er.

Eller så får jeg bare leve lykkelig videre, helt uvitende om at tannkremen jeg nettopp har dytta rundt i kjeften ikke kurerer en dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for meg er det nedtur og ha tynne bein fordi jeg da har mistlyktes med treninga, og jeg trente ganske seriøst i mange år..

Er nok det det går i, og sikkert bare noe jeg selv legger merke til..

Beina vokser rett og slett dårligere enn resten av kroppen, men nå som jeg er noe mindre sånn generelt, og ikke lenger satser på å veie 110 kg, så går det seg til :)

Huff, du er kroppsfiksert, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...