Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har "barneværnsdamene" vært her og dere har selvsagt helt rett; det var ikke så mye å grue seg for.

Jeg har lyst til å takke dere alle sammen for alle råd og tilbakemeldinger på min lille "klagesang". Det er godt å snakke med andre i samme situasjon som vet hvordan det er. Famile og venner blir ikke det samme som dere her inne :-)

Vi ble sittende å prate en god stund også ba de om omvisning og litt forklaringer i forhold til nabolaget og barnevennlige områder.

Vi skal avtale ny tid for å møte dem på kontoret, da ønsker de både møter med hver av oss og oss sammen. Så vi må nok hvertfall regne med tre møter til.

Men hvis det ikke blir store forsinkelser pga barnevernsarbeid som må prioriters så trodde de at rapporten kunne sendes BUFA iløpet av oktober.

Så nå skjer det ting her :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70631-tusen-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste det kom til å gå bra!

Det ser jo ut som at vi er helt likt i prossessen. Du har sikkert sagt det en gang, men det er så mange her inne... ; hvor adopterer dere fra?

Vi skal adoptere fra Thailand gjennom VB.

Skjønner jo på nicket ditt hvor dere skal adoptere fra

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70631-tusen-takk/#findComment-341048
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...