Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til min sønn.

Jeg tenner et lys og minnes deg, kjære. 17 år, hva ville du ønsket i presang, hvilke drømmer hadde du hatt? Jeg skulle gjort dagen din spesiell og fin, i stedet sitter jeg med et tent lys for deg. Et lys, slik som du var. Når jeg sitter her, kan jeg nesten se deg, se hvordan du ville vært. Jeg håper du har det godt der du er, det er min eneste trøst. Mitt lys symboliserer min kjærlighet for deg, og hvor levende du enda er i mitt hjerte. Men du vet, ditt liv var ikke bortkastet, sammen har vi gitt støtte og litt ro til noen få andre. Gitt dem håp og tro på at livet går sin gang og på at engang vil de finne svar på hvorfor ting skjer som de gjør. Håp om at de engang vil finne fred i sjelen til å ta vare på livet og til å våge og leve det, og til og med komme styrket ut på andre siden av sorgen.

Men likevel, jeg savner deg elskede. Jeg skulle ønske du var her..

Lyset brenner så ensomt og trist, og min tåre har sin egen vilje.

Hilsen mamma'n din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70705-17-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...