kanne Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 I dag er vi blitt foreldre til verdens skjønneste lille jente. Hun er 10,5 mnd og er bare nydelig. Hun er fra samme by som rao og jacofon døtre. Livet er herlig dere! 0 Siter
rao Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Kjære kanne )) Deres lille vidunder var alldeles nyydelig hun også ))))). Er så innmari glad for at vi skal til samme plass !!! Gratulerer masse fra meg også )))). KJEMPEKLEM fra 0 Siter
thaimor Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Gratulerer så masse til deg også!!! Så flott at dere får reise sammen, dere tre nybakte... ;-) 0 Siter
jacofon Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Gratulerer med prinsessen du også. Jeg gleder meg til at vi skal reise sammen nedover. Siste sjamøretappe i venteprosessen igjen !!! Vi ses i Kina i oktober. 0 Siter
mathilde - Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Gratulerer så utrolig masse! Lykke til videre!! ) 0 Siter
purre Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Gratulerer kanne, lykke til videre, dette var koselig! 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Gratulerer så masse. Lykke til og god tur. 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Gratulerer så mye med jenta! Klem fra 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Gratulerer så mye og lykke til med de siste forberedelesene til den store Kina-reisen. Dersom du ønsker litt info om Hubei så legg inn en mailadresse til meg så skal jeg sende deg litt info samtidig som jeg skriver litt til rao. 0 Siter
laban Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Gratulerer og lykke til! Jeg skal følge deg og AAA til mål - Melis har jeg sjekket ut - så skal jeg slutte å smuglese her. Hilsen en som har fulgt dere helt fra UFB-forum på 90-tallet 0 Siter
Gjest Mattias Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hipp hurra!!! Gratulerer så masse med den lille!!! :-) Klem fra 0 Siter
Koreagull Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Livet, altså. GRATULERER MED KRONPRINSESSEN! ;O) 0 Siter
ban Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 gled deg og kos deg i den siste ventetiden - den går reserfort. stor klem fra 0 Siter
kanne Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Gratulerer så mye og lykke til med de siste forberedelesene til den store Kina-reisen. Dersom du ønsker litt info om Hubei så legg inn en mailadresse til meg så skal jeg sende deg litt info samtidig som jeg skriver litt til rao. takk skal du ha! mailadresse er [email protected] 0 Siter
kanne Skrevet 4. september 2002 Forfatter Skrevet 4. september 2002 Gratulerer og lykke til! Jeg skal følge deg og AAA til mål - Melis har jeg sjekket ut - så skal jeg slutte å smuglese her. Hilsen en som har fulgt dere helt fra UFB-forum på 90-tallet takk for det. hyggelig å høre fra en gammel traver. Du kan gjerne maile meg på [email protected] 0 Siter
AAA Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Gratulerer igjen kjære Kanne! :-D Hun er nydelig, det er hun virkelig! Klem fra 0 Siter
Gjest tidl Eureka Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Kjære Kanne, "Kannemann" og Kannesønn:o) Gratulerer så utrolig mye med den lille kinaprinsessen! Får gåsehud her jeg sitter........... Har fulgt dere med stor spenning de siste ukene. Endelig, Kanne! Håper den siste ventetiden går lynfort! Stor gratulasjonsklem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.