Gå til innhold

Yipppi!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kanne

4

• peru1365380364

2

• rao

1

• thaimor

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjære kanne!

Gratulerer med den skjønne lille jenten! Det var sannelig på tide det ble deres tur. Håper dere får reise snart og hente henne.

Det kommer en mail i løpet av dagen. :)

linus1365380366
Skrevet

Varme gratulasjoner fra meg!

Lykke til med reiseforberedelser osv.!!

Gjest BlirMammaSnart?
Skrevet

Gratulerer med dagen, den største milepælen i denne prossesen. Nyt det "nye" livet.

GRATULERER MED DATEREN!

Skrevet

Kjære Kanne, "Kannemann" og Kannesønn:o)

Gratulerer så utrolig mye med den lille kinaprinsessen! Får gåsehud her jeg sitter...........

Har fulgt dere med stor spenning de siste ukene. Endelig, Kanne! Håper den siste ventetiden går lynfort!

Stor gratulasjonsklem fra

Så hyggelig å høre fra deg da.

kan du ikke sende meg en mail på [email protected].

klem

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta som dere har fått. Håper at det ikke varer lenge før dere kan dra til Kina og hente skatten deres.

Skrevet

Kjempegratulerer. Kos dere med bilde. Åååå, jeg gleder meg sånn til det blir vår tur.

gogo1365380358
Skrevet

Gratulerer med jenta fra meg også!

Hilsen fra

Skrevet

Gratulera med gulljenta!

- og lykke til med alle forberedelsene!!

Skrevet

Gratulerer så mykkje m. jenta. Ønske dokker lykke til på Kina turen. Og håper vi snart følger etter.

KLEM

Skrevet

Gratulerer, Kanne!

Vel verd ventetiden, for nå fikk dere akkurat den Prinsessen som var ment for dere :-)

Beste hilsen fra

peru1365380364
Skrevet

Kjære kanne!!

Gratulerer så mye med jenta!! Nå nærmer det seg veldig til dere har godjenta i armene- gled dere og nyt å være nybakte foreldre!! Kos dere med forberedelsene, og god tur!!

Mange klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...