Gå til innhold

Hadde dere akspertert...


Gjest bfn

Anbefalte innlegg

...at kjæresten din overnattet hos en en god venn som er av motsatt kjønn? Jenta mi skal besøke en venn som bor langt unna og overnatting er da alternativet. Jeg har aldri sett denne vennen, men jeg føler jeg kan stole på henne, trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    21

  • Taj Mahal

    10

  • Zirine

    9

  • Altman

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest den sorte dame

Absolutt ikke!

Men det er min mening da...

Hadde hatt det helt jævlig den tiden uansett hvor mye jeg stoler på gutten min, og ja, så egoistisk er jeg at jeg hadde nektet ham det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke godtatt det.

Det naturlige hadde vel vært om du ble med? Men overnattingsbesøk bare de to, nei... Det hadde jeg ikke gått med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min skal bo hos ekskona noen dager i høstferien, helt greit for meg.

Den dagen jeg ikke lenger kan se han som et fritt og uavhengig menneske som kan ta egne valg, og en mann jeg kan stole på - er jeg redd forholdet dør ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke godtatt det.

Det naturlige hadde vel vært om du ble med? Men overnattingsbesøk bare de to, nei... Det hadde jeg ikke gått med på.

Tullar du?! Skal ein berre ha felles vener og alltid opptre som par?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.

Jeg ville aldri sluttet å dra på besøk til venner bare fordi jeg hadde hatt en kjæreste som var over-sjalu.

Holdt på å flytte sammen med en kamerat tilogmed jeg... Kjæresten protesterte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt hadde jeg gått med på det. Jeg stoler på samboeren min, det forbauser meg at så mange her ville nektet ham det. Hva slags forhold har dere egentlig hvis dere ikke kan stole på hverandre? Dessuten er vi faktisk voksne mennesker, ingen kan nekte noen noe som helst. Man er da ikke fanger om man er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullar du?! Skal ein berre ha felles vener og alltid opptre som par?

Nei jeg tuller ikke.

Selvfølgelig kan man ha venner av begge kjønn og hver sine venner, men jeg synes det er unødvendig med overnattingsbesøk.

Jeg finnes ikke sjalu selv, det har ikke noe med det å gjøre i akkurat den situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tuller ikke.

Selvfølgelig kan man ha venner av begge kjønn og hver sine venner, men jeg synes det er unødvendig med overnattingsbesøk.

Jeg finnes ikke sjalu selv, det har ikke noe med det å gjøre i akkurat den situasjonen.

Dei bur jo tydelegvis så langt frå kvarandre at overnatting er nødvendig.

Du hadde aldri akseptert det, men finst ikkje sjalu? Javel, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort det ja, min mann var på ovenatting hos en tidligere sengevenninne da han besøkte USA for en stund siden. Denne jenta er ei tvers igjennom knallbra kvinne og jeg regner med at de holdt seg unna hverandre seksuelt.

I høst skal jeg til Bergen med en hel haug venninner og da skal jeg også treffe en kompis som har vært sengevennen min før. Mulig jeg overnatter hos ham en av nettene og det regner jeg med at mannen min syns er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gjort det ja, min mann var på ovenatting hos en tidligere sengevenninne da han besøkte USA for en stund siden. Denne jenta er ei tvers igjennom knallbra kvinne og jeg regner med at de holdt seg unna hverandre seksuelt.

I høst skal jeg til Bergen med en hel haug venninner og da skal jeg også treffe en kompis som har vært sengevennen min før. Mulig jeg overnatter hos ham en av nettene og det regner jeg med at mannen min syns er greit.

Ja....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....?

Ehh.. også skal jeg sikkert en tur oppom Nestun å handle noe ull..

Og sikkert ta noe vin/øl whatever med Melaisa og Lion.

var det OK?

egentlig har jeg ikke tid til de jentene jeg skal reise sammen med, ser jeg..jeg får ta en uke når jeg først er der tror jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei bur jo tydelegvis så langt frå kvarandre at overnatting er nødvendig.

Du hadde aldri akseptert det, men finst ikkje sjalu? Javel, nei.

Det er vel ingen grunn til at han ikke kan være med?

Siden han spør er han kanskje bittelitt engstelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hadde jeg godtatt det. Jente + gutt trenger vel ikke være lik sex!? Jeg hadde i alle fall ikke hatt noe problem med at kjæresten min skulle overnatte hos en god venninne.

Hadde det vært snakk om en eks-kjæreste hadde jeg nok vært noe mer usikker, men likevel - ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...