Gå til innhold

Hadde dere akspertert...


Gjest bfn

Anbefalte innlegg

"Når sant skal sies så har jeg ikke så mange elskerinner! :) "

Øh, hvor mange da sånn ca.?

:-)

Kanskje jeg ikke har noen, men dersom det mot alle prinsipper skulle vise seg at jeg hadde noen, så er det i hvertfall ikke mer enn 1! :)

Men elskerinner kan man vel egentlig ha så mange man vil av, helt uten å gjøre noe "galt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    21

  • Taj Mahal

    10

  • Zirine

    9

  • Altman

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Kanskje jeg ikke har noen, men dersom det mot alle prinsipper skulle vise seg at jeg hadde noen, så er det i hvertfall ikke mer enn 1! :)

Men elskerinner kan man vel egentlig ha så mange man vil av, helt uten å gjøre noe "galt"?

Det har du faktisk helt rett i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ikke! :)

Et hypotetisk spørsmål:

Mannen din er i Oslo i jobbsammenheng, og han klarer av en eller annen merkelig grunn ikke skaffe hotell for påfølgende natt.

Han er på byen med venner, og en venninne av han tilbyr han å sove over hos henne den natta.

Han ringer deg og sier hvor han skal sove.

Hva sier du til dette? :)

Det er selvsagt greit. Det er private besøk det er snakk om i utgangspunktet.

Dette eksempelet er jo i forbindelse med jobben, og det er noe helt annet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt greit. Det er private besøk det er snakk om i utgangspunktet.

Dette eksempelet er jo i forbindelse med jobben, og det er noe helt annet.

:)

Jeg ser fortsatt ikke forskjellen.

Du mener at du ikke hadde likt det om han en helg tok seg en tur til Oslo for å dra på byen med de gamle gutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fortsatt ikke forskjellen.

Du mener at du ikke hadde likt det om han en helg tok seg en tur til Oslo for å dra på byen med de gamle gutta?

Det hadde liksom ikke vært aktuelt å gjøre det hver for oss, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tydeligvis prestisje i å værra mest mulig frisinna blant folka her. Ååååh, så åpne og trygge vi er her på dol:-) Og ingen av oss er så mye som 1 promille sjalu engang. Jau, jau.

Åh, akkurat det har jeg også tenkt mange ganger om folket på DOL. Takk musikeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...