Gå til innhold

Hadde dere akspertert...


Gjest bfn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    21

  • Taj Mahal

    10

  • Zirine

    9

  • Altman

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det er vel ingen grunn til at han ikke kan være med?

Siden han spør er han kanskje bittelitt engstelig..

Jeg trodde også du køddet...

Jeg har aldri tidligere oppfattet deg som sjalu, men det her bunner utelukkende ut i sjalusi! :)

Hvorfor skal han trossalt ikke få sove der om du stoler på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg tuller ikke.

Selvfølgelig kan man ha venner av begge kjønn og hver sine venner, men jeg synes det er unødvendig med overnattingsbesøk.

Jeg finnes ikke sjalu selv, det har ikke noe med det å gjøre i akkurat den situasjonen.

Det er _unødvendig_ med overnatting?

Men det er jo ifølge deg, det. Hva hvis han har lyst? Da får han altså ikke lov, ikke fordi du er sjalu, men fordi du synes det er unødvendig? Nå høres du ut som moren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers da? tror du det er noen vits å dra hjem i dag? :)

Din søte, imøtekommende og ydmyke kone ville helt sikkert sette pris på det - så *husj* med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din søte, imøtekommende og ydmyke kone ville helt sikkert sette pris på det - så *husj* med deg :)

Jojo, men spørsmålet er på hvilken måte hun ville satt pris på dette. Har du synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jojo, men spørsmålet er på hvilken måte hun ville satt pris på dette. Har du synspunkter på dette?

Har og har ...

Jeg tror nok at det å bringe gaver med seg hjem vil ta deg langt på vei - mot suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og har ...

Jeg tror nok at det å bringe gaver med seg hjem vil ta deg langt på vei - mot suksess.

La oss si, rent hypotetisk, selvsagt, at jeg ikke har penger med meg i dag. Hvilke konsekvenser kunne et slikt scenarium eventuelt få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si, rent hypotetisk, selvsagt, at jeg ikke har penger med meg i dag. Hvilke konsekvenser kunne et slikt scenarium eventuelt få?

Det er vanskelig for meg og si ... men kan du ikke bare selge kroppen din til noen nødne konsulentdamer, slik som alle andre normale folk gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig for meg og si ... men kan du ikke bare selge kroppen din til noen nødne konsulentdamer, slik som alle andre normale folk gjør?

Det er jo selvsagt et reelt alternativ, forutsatt at det kaster av seg en del penger. Sannysnligheten er stor for at det vil lønne seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvsagt et reelt alternativ, forutsatt at det kaster av seg en del penger. Sannysnligheten er stor for at det vil lønne seg

Aldri klarer mannfolk å tenke sjøl - alt må man fortelle dem *sukk*

Vers'go - ingen årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er _unødvendig_ med overnatting?

Men det er jo ifølge deg, det. Hva hvis han har lyst? Da får han altså ikke lov, ikke fordi du er sjalu, men fordi du synes det er unødvendig? Nå høres du ut som moren hans.

Mulig det, men er man sammen/gift/samboere whatever, så blir det noen ganger sånn (for noen) at man sier og mener ting som den andre kan oppfatte som kontrollerende.

Jeg har heldigvis aldri opplevd det problemet, og det ville vært uaktuelt for meg å overnatte hos en kamerat alene, og det ville vært uaktuelt for mannen min å overnatte hos en venninne uten meg der. Vi har venner som bor langt unna, men vi drar altså sammen og det går veldig fint. Selv om ikke vennene var felles i utgangspunktet.

Jeg føler at jeg har full frihet og lever mitt eget liv til tross for det hypotetiske overnattingsspørsmålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også du køddet...

Jeg har aldri tidligere oppfattet deg som sjalu, men det her bunner utelukkende ut i sjalusi! :)

Hvorfor skal han trossalt ikke få sove der om du stoler på han?

Nei, det handler ikke om sjalusi, men om at man trives best i hverandres selskap, og at det føles naturlig å ha med kjæresten sin når man er hos venner på overnattingsbesøk.

That's it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...