Gå til innhold

Hadde dere akspertert...


Gjest bfn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    21

  • Taj Mahal

    10

  • Zirine

    9

  • Altman

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

"Jeg hadde ikke akseptert det. Min mann har ikke behov eller grunn for å overnatte hos en enslig veninne."

For noe vissvass. Han sier jo at denne vennen bor langt unna, og man kan da for faen ikke forlange at jenta skal kjøre fly tur retur den dagen, eventuelt overnatte på hotell.

Ærlig talt!

Hva om det er en barndomsvenn? Jeg hadde aldri godtatt om en av mine damer hadde forlangt at jeg ikke kunne sove hos en god venninne, som jeg kanskje sjelden ser, og på den måten blitt hindret fra å se henne.

Makan til egoisme.

"Jeg hadde aldri godtatt om en av mine damer hadde forlangt at jeg ikke kunne sove hos en god venninne, som jeg kanskje sjelden ser, og på den måten blitt hindret fra å se henne."

Jeg bare lurte på en ting jeg SDD. Hvor mange damer har du egentlig........?

(uff, kunne ikke la den rusle forbi.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sjølvsagt vore greit. Eg hadde likt å kjent vedkomande på førehand, men hadde likevel ikkje hatt problemer med det. Tillit er truleg det aller viktigaste i eit forhold, og dersom ein ikkje kan tillate dette har ein ikkje tillit til partnaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. også skal jeg sikkert en tur oppom Nestun å handle noe ull..

Og sikkert ta noe vin/øl whatever med Melaisa og Lion.

var det OK?

egentlig har jeg ikke tid til de jentene jeg skal reise sammen med, ser jeg..jeg får ta en uke når jeg først er der tror jeg :o)

Du kan få leie kjellerstuen vår for en slikk eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg hadde aldri godtatt om en av mine damer hadde forlangt at jeg ikke kunne sove hos en god venninne, som jeg kanskje sjelden ser, og på den måten blitt hindret fra å se henne."

Jeg bare lurte på en ting jeg SDD. Hvor mange damer har du egentlig........?

(uff, kunne ikke la den rusle forbi.)

Han har for tiden 7 damer, hvilket er vesentlig mindre enn rekorden hans på 15 samtidig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tydeligvis prestisje i å værra mest mulig frisinna blant folka her. Ååååh, så åpne og trygge vi er her på dol:-) Og ingen av oss er så mye som 1 promille sjalu engang. Jau, jau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tydeligvis prestisje i å værra mest mulig frisinna blant folka her. Ååååh, så åpne og trygge vi er her på dol:-) Og ingen av oss er så mye som 1 promille sjalu engang. Jau, jau.

Ja, for jeg antar at du er meget konservativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hadde ikke akseptert det. Min mann har ikke behov eller grunn for å overnatte hos en enslig veninne."

For noe vissvass. Han sier jo at denne vennen bor langt unna, og man kan da for faen ikke forlange at jenta skal kjøre fly tur retur den dagen, eventuelt overnatte på hotell.

Ærlig talt!

Hva om det er en barndomsvenn? Jeg hadde aldri godtatt om en av mine damer hadde forlangt at jeg ikke kunne sove hos en god venninne, som jeg kanskje sjelden ser, og på den måten blitt hindret fra å se henne.

Makan til egoisme.

#Hva om det er en barndomsvenn?#

vel, nå har ikke han noen venninner :-D å gudselov for det :-p

Egoistisk? synes da heller det hadde vært langt mer egoistisk å påstå at man må sove over hos en venninne som bor langt borte og som jeg eventuelt aldri hadde møtt. Herrigud! at det går an å bry seg så lite og spille så¨naiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri påstått at folk aldri faller for fristelser. Men om du har et så utygt forhold til din mann at han ikke får overnatte hos noen av et annet kjønn, så syns jeg synd på deg :) Det må være slitsomt å ha det sånn.

Hvorfor skal min mann overnatte hos ei venninne? Vel, det kan sikkert være mange grunner til det. Kanskje det er praktisk? Men først å fremst så er det _hans_ venninne og han skal da vel få lov til å ha sine venner uten at jeg nekter han samvær med dem?

Nei, et slikt forhold er det ikke noen grunn for å synes synd på carma, tvert om. Men heldigvis har ikke vi det problemet og kommer aldri til å ha det heller :)

Jeg må komme med krass motargument, siden de aller fleste som er for slikt gjør det mot dem som ikke er for slik.

Faktum er at par somregel har sine uleste regler om slike ting i heimen og at det ikke trengs å diskuteres engang.

Personen som spør over her, er tydelig betenkt! DET skulle være unødvendig. Og det er slikt som ikke er så bra i et forhold. Ikke om man er for eller i mot slikt egentlig.

Ta utganspunktet i personen som spør...og noe bør det si oss, siden han/henne spør ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Men hvorfor i all verden skal din mann overnatte hos ei venninne du aldri engang har møtt? kan ikke se poenget rett og slett"

Er det ikke ett poeng å holde god kontakt med venner selv om man har fått seg mann/samboer, whatever?

Kjærster, menn, samboere, kjerringer, whatever, de kommer og går, mens venner er der hele livet.

Har virkelig noen problemer med å forstå det?

#Kjærster, menn, samboere, kjerringer, whatever, de kommer og går, mens venner er der hele livet.

Har virkelig noen problemer med å forstå det? #

nei, ikke det du sier her nei :-p

Men kanskje det er forskjell på lykkelige gifte folk g de som regner med at man skal komme å gå? '.'

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du misforstår -jeg regner det som en selvfølge at ingenting seksuelt skjer, det har overhodet ingenting med det å gjøre. Derfor er det det samme om det er en gutt eller jente, men eksempelet gjaldt jo det motsatte kjønn. Det er jo det jeg sa min mening om først, ikke andre situasjoner.

Det denne problemstillingen har med å gjøre for min del, er at det ikke ville vært aktuelt for verken meg eller min mann å overnatte hos noen andre uten at begge er med. Det har null og niks med sjalusi å gjøre, men et uttrykk for at vi er hverandres viktigste person i livet og at vennene våre liker oss begge to :), og at det ville være unaturlig for oss å gjort noe annet.

De som mener _det_ er kontroll og sjalusi er i så fall ikke klar over betydningen av de ordene, er min påstand... Det har med helt andre ting å gjøre. For andre er det kanskje begrunnet i sjalusi å si nei til sånt (det virker sånn i noen andre innlegg), men for andre har det med hvordan man lever i forholdet å gjøre. Det er forskjellig, nemlig :)

Men jeg finner det noe egoistisk i seg selv, det at du bruker det som grunn at "dere er hverandres viktigste personer", osv.

Det er jo reinspikka tull da man jo til tross for at man er hverandres viktigste personer ikke trenger å være sammen hele tiden.

Dette er noe jeg overhodet ikke kan forstå logikken i! :)

Jeg fikk forresten en icq melding av deg når jeg skrudde på maskinen, men har ikke vært online før nå, men vi får snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hadde aldri godtatt om en av mine damer hadde forlangt at jeg ikke kunne sove hos en god venninne, som jeg kanskje sjelden ser, og på den måten blitt hindret fra å se henne."

Jeg bare lurte på en ting jeg SDD. Hvor mange damer har du egentlig........?

(uff, kunne ikke la den rusle forbi.)

Jeg ba vel nesten om den der! :)

Nei, jeg har ikke så mange! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, et slikt forhold er det ikke noen grunn for å synes synd på carma, tvert om. Men heldigvis har ikke vi det problemet og kommer aldri til å ha det heller :)

Jeg må komme med krass motargument, siden de aller fleste som er for slikt gjør det mot dem som ikke er for slik.

Faktum er at par somregel har sine uleste regler om slike ting i heimen og at det ikke trengs å diskuteres engang.

Personen som spør over her, er tydelig betenkt! DET skulle være unødvendig. Og det er slikt som ikke er så bra i et forhold. Ikke om man er for eller i mot slikt egentlig.

Ta utganspunktet i personen som spør...og noe bør det si oss, siden han/henne spør ;o)

"...Men heldigvis har ikke vi det problemet og kommer aldri til å ha det heller :)"

Hvilket problem? Å være utrygg på hverandre? Det kommer dere aldri til å ha problemer med, nei, klart det...

(Hvem er det som er naiv nå...? :)

"Jeg må komme med krass motargument, siden de aller fleste som er for slikt gjør det mot dem som ikke er for slik."

Så derfor må du finne på noe som "beviser" at du har rett...?

"Faktum er at par somregel har sine uleste regler om slike ting i heimen og at det ikke trengs å diskuteres engang."

Ja, det er nok sånn det er - det ser du jo ut ifra flertallet av meningene i denne tråden.

(Hvor ble det av det krasse argumentet...?)

"Personen som spør over her, er tydelig betenkt! DET skulle være unødvendig. Og det er slikt som ikke er så bra i et forhold."

Det er ikke bra at han er betenkt? Han bør altså ikke ha noen grunn til å tenke over dette.. Et bastant NEI er på sin plass ja! La oss for all det ikke la tvilen komme våre kjære til gode!!

"Ta utganspunktet i personen som spør...og noe bør det si oss, siden han/henne spør ;o)"

Ja, det sier meg at han er usikker på jenta si og på denne kameraten hun vil besøke og at han spør om andres syn på dette. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Hva om det er en barndomsvenn?#

vel, nå har ikke han noen venninner :-D å gudselov for det :-p

Egoistisk? synes da heller det hadde vært langt mer egoistisk å påstå at man må sove over hos en venninne som bor langt borte og som jeg eventuelt aldri hadde møtt. Herrigud! at det går an å bry seg så lite og spille så¨naiv!

Jeg skjønner overhodet ikke tankegangen din.

Det er ikke ekteskap du har inngått, men eieskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Kjærster, menn, samboere, kjerringer, whatever, de kommer og går, mens venner er der hele livet.

Har virkelig noen problemer med å forstå det? #

nei, ikke det du sier her nei :-p

Men kanskje det er forskjell på lykkelige gifte folk g de som regner med at man skal komme å gå? '.'

hehe

Jeg forstår fortsatt ikke logikken i at han ikke kunne overnattet, men du trenger ikke å prøve å forklare det for det kommer det garantert ikke noe godt ut av, uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...Men heldigvis har ikke vi det problemet og kommer aldri til å ha det heller :)"

Hvilket problem? Å være utrygg på hverandre? Det kommer dere aldri til å ha problemer med, nei, klart det...

(Hvem er det som er naiv nå...? :)

"Jeg må komme med krass motargument, siden de aller fleste som er for slikt gjør det mot dem som ikke er for slik."

Så derfor må du finne på noe som "beviser" at du har rett...?

"Faktum er at par somregel har sine uleste regler om slike ting i heimen og at det ikke trengs å diskuteres engang."

Ja, det er nok sånn det er - det ser du jo ut ifra flertallet av meningene i denne tråden.

(Hvor ble det av det krasse argumentet...?)

"Personen som spør over her, er tydelig betenkt! DET skulle være unødvendig. Og det er slikt som ikke er så bra i et forhold."

Det er ikke bra at han er betenkt? Han bør altså ikke ha noen grunn til å tenke over dette.. Et bastant NEI er på sin plass ja! La oss for all det ikke la tvilen komme våre kjære til gode!!

"Ta utganspunktet i personen som spør...og noe bør det si oss, siden han/henne spør ;o)"

Ja, det sier meg at han er usikker på jenta si og på denne kameraten hun vil besøke og at han spør om andres syn på dette. :o)

#"...Men heldigvis har ikke vi det problemet og kommer aldri til å ha det heller :)"

Hvilket problem? Å være utrygg på hverandre? Det kommer dere aldri til å ha problemer med, nei, klart det...#

problemet om det er akseptabelt eller ei mellom oss.

#(Hvem er det som er naiv nå...? :)#

Du :-D

#"Jeg må komme med krass motargument, siden de aller fleste som er for slikt gjør det mot dem som ikke er for slik."

Så derfor må du finne på noe som "beviser" at du har rett...?#

Her er det forskjellige meninger, men å hevde at de som ikke synes det er noe er sjalu, herskesyke og ikke stoler på partneren sin, er tull fra ende til annen. Like fullt som du syne det er tull at man ikke liker slikt.

#"Faktum er at par somregel har sine uleste regler om slike ting i heimen og at det ikke trengs å diskuteres engang."

Ja, det er nok sånn det er - det ser du jo ut ifra flertallet av meningene i denne tråden.#

#(Hvor ble det av det krasse argumentet...?)#

om du ikke ser det carma, så synes jeg du snakker dobbel her.

#"Personen som spør over her, er tydelig betenkt! DET skulle være unødvendig. Og det er slikt som ikke er så bra i et forhold."

Det er ikke bra at han er betenkt? Han bør altså ikke ha noen grunn til å tenke over dette.. Et bastant NEI er på sin plass ja! La oss for all det ikke la tvilen komme våre kjære til gode!!#

Synes kjeresten viser lite eller ingen respekt for parneren sin ved å dure av gåre slik. Respekt og forståelse er viktigere en å fly som fuglen og tro at det skal være det samme om man er singel eller ei.

#"Ta utganspunktet i personen som spør...og noe bør det si oss, siden han/henne spør ;o)"

Ja, det sier meg at han er usikker på jenta si og på denne kameraten hun vil besøke og at han spør om andres syn på dette. :o) #

Ja, er det mer tolererende at hun lar ham være med sin usikkerhet og frustrasjon en at han skal vise tolleranse for at hun kan gjøre hva hun vil? Og når han førsten er usikker, kanskje han har god grunn for det...tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...