Gå til innhold

Endelig tildeling !

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kom telefonen og i dag kom bildene. Verdens beste godjente fra Guangdong Provinsen. Gratulerer til alle andre som har fått tildeling !

Noen som skal til samme sted ?

Skrevet

Gratulerer såå masse med den lille jenta :o)

Skjønner hvordan du har det- vi fikk også tildeling i går.

Vår datter kommer fra Hubei

Kanskje vi skal reise samtidig ??

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulere med gullungen!

Håper tiden fram til dere kan reise går fort, og at dere får en fin tur!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen. Jeg tenker dere er like høyt oppe i skyene som meg. Håper vi blir værende der lenge og at reisedato blir snart.

Lykke til med videre forberedelser. Vi reiser til Hubei-provinsen, men kanskje vi treffes i Beijing?

Skrevet

ÅÅÅ så herlig! Gratulerer!

Kunne jeg få spørre om noe, siden vi er noen måneder bak dere og veldig spent på hvordan tildelingene går? Hvilken organisasjon bruker dere, og når gikk søknaden til Kina?

Lykke til med innspurten og hentereisen.

MVH

Skrevet

Gratulerer med tildelingen!

Ønsker deg en god reise. Dere er snart i mål for denne gang!!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer, er det ikke herlig!

Svever fremdeles.

Vi skal hente datteren vår i hubei provinsen.

Bruker der AF eller VB?

Stooor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!!

Dere må ha en flott tur til Kina for å hente barnet deres!!!

Hilsen meg.

Skrevet

Gratulerer kjempemye med datteren. Er det som noen andre også spør om endelig VB som får tildeling? Please si hvilken forening du bruker!

Skrevet

Gratulerer hjerteligst med jenta. Kan jeg få spørre hvor gammel hun er og når deres søknad ble sendt til Kina.......er så spent i henhold til at vi snart kommer etter...........

Kos dokker mykkje med bilde og god tur til KINA......

Klem

Skrevet

Gratulerer kjempemye med datteren. Er det som noen andre også spør om endelig VB som får tildeling? Please si hvilken forening du bruker!

Takk for alle gratulasjoner !!!

Vi bruker AF og tilhører juligruppen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...