Gå til innhold

Takk for alle gratulasjonene!

Anbefalte innlegg

Det var jo bare herlig at det endelig var oss som fikk gratulasjonene. 25 mnd ventetid er over og det er ikke få ganger jeg har skrevet "gratulerer" og tenkt at "bare det blir meg snart" og vært bittelitte granne misunnelig.

Det ser ut som de har rett alle de som sa at når tildelingen kommer så skjønner man at man skulle vente akkurat så lenge for at den ungen skulle bli din.

Vi svever ennå.

Lykke til videre alle dere som fremdeles venter!

)finner ikke ut av hva jeg skal skrive her engang - bare roter og er helt overlykkelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/70966-takk-for-alle-gratulasjonene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Endelig ble det deres tur Kanne!! ;0)) Har ikke sett meldinga di tidligere - kom hjem fra en 2 ukers ferie på karpathos ( Hellas ) igår!! Helt herlig. Vi har kost oss alle 3 - lille Lan har nesten svømmehud og finner nå, "bade der mamma" sa hun da vi kjørte forbi stranda på vei til flyplassen!!

Har dere fått noe reisebeskjed? Hvis du lurer på noe kan du maile meg på [email protected] eller [email protected] (sjekker denne oftere enn hotmail )

Lykke til - blir det noe shopping nå da *smil*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...