Gjest cøwbøi leila Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Passer de ikke ganske godt sammen i grunn ? 0 Siter
Altman Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg har litt sans for henne. Hun er skikkelig gjennomført, det skal hun ha. I motsetning til de fleste av oss andre, så har hun og avdøde Per-Jan en gjennomført stil. Det er nesten alltid kult 0 Siter
Snoopy_Syttifire Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Huff og huff... Hun fortjener kanskje noe bedre. 0 Siter
Line Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Hun fortjener kanskje noe bedre. Jeg hadde i alle fall ikke gått stolt ut og sagt at han var en veldig god venn, trass i at han SER tilsynelatende trivelig ut. Huffameg, for en mediaslikker! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 De er visst fryktelig foresket. CowboyLaila har aldri vært så lykkelig som nå. Svein O får lommepenger av Se & Hør han. Og sydenturer og alt muli. Jeg tror det er bestevennen deres. 0 Siter
Snoopy_Syttifire Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Jeg hadde i alle fall ikke gått stolt ut og sagt at han var en veldig god venn, trass i at han SER tilsynelatende trivelig ut. Huffameg, for en mediaslikker! Han er rett og slett patetisk. Jeg er ikke så veldig begeistret for henne heller, men hun virker iallefall ekte. 0 Siter
Bassisten Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Ja jøss, klart dei passar saman. Dessutan er Cowboy-Laila perfekt i rolla som prinsessa si (onde) stemor. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 De er jo noe for seg selv begge to, så kanskje......... 0 Siter
Lionn Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Joda, shandy passer veldig godt sammen med SvenO. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.