Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Betzy1365380376

Se det. Hver gang noen forsøker å ta opp noe på dette forumet, settes sakens "kanter" i søkelyset. Jeg har i første innlegg sagt jeg ikke har engang tenkt tanken å ha sex med henne før hun er lovlig og har lyst selv. Men det var tydeligvis det som var mest interessant for dere. Noen andre som har lest hele innlegget, og har kommentarer til det andre? Altså, dette handler ikke om seksuelt.

heisann...

Jeg er glad jeg ikke er i deres fotspor akkurat nå, men jeg syntes dere er modige og sterke begge to. Ikke like lett når følelsene tar åverhand.

Foreldra hennes er nok mest redd for jenta. t.d graviditet osv. Jeg syntes dere ikke skal gi opp, alderen skal ikke hindre folk i å ha følelser.. her jeg bor er det manse som er sammen med folk som er mellom 1 og oppover til 11 år eldre, men de er fra 16 og oppover, folk syntes det sikkert ikke er så rart om noen år!!:)

Om dere har tenk og ha samleie før hun er myndig så be henne tenke enda en gang over det, ikke moro å angre..

Lykke til, det ender nok bra!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71135-aldersforskjell/page/2/#findComment-348882
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...