Gå til innhold

Heisann dette er fra VB, Gratulerer du er......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne beskjeden har vi faktisk ventet på, men selvfølgelig har du ventet aller mest. VB ligger ikke sååå mange dager etter AF da!!

Gratulerer så kjempemye med jenta. Er hun fra samme provins som AF jentene?

Er det lov å spørre om når dere skal reise?

Gratulerer så mye igjen, tipper det er noen som får en god helg? Ps var forresten inne å så på hjemmesiden din, flott!

Denne beskjeden har vi faktisk ventet på, men selvfølgelig har du ventet aller mest. VB ligger ikke sååå mange dager etter AF da!!

Gratulerer så kjempemye med jenta. Er hun fra samme provins som AF jentene?

Er det lov å spørre om når dere skal reise?

Gratulerer så mye igjen, tipper det er noen som får en god helg? Ps var forresten inne å så på hjemmesiden din, flott!

Provinsen er Guangdong.

Vi reiser 10.oktober.....om bare vel 4 uker......NY REKORD TROR JEG :o)

Kjenne at æ blir stressa.....har ikke ordna noen verdens ting....MEN, nå....er innspurten til resten av vårt liv.....

God hælg.....det får nemlig vi....

Annonse

Annonse

GRATULERER KJEMPEMASSE !!!!!!

Æ ØNSKE DÅKKER LYKKE TEL ME LILLE PRINSESSA......Æ HAR VENTA I LAG ME DÅKKER PÅ TILDELING......TÅRAN FLYT........HERREGUD Æ E ENNELI BLIDD TANTE..D E BARE HEILT HÆRLI......Æ E SÅÅÅÅÅÅÅ GLA FØRR DÅKKERS DEL MAJATA.ENDA EN GANG GRATULERE

MASSE KLÆMMA FRA VERDENS STÅLTASTE TANTE

Provinsen er Guangdong.

Vi reiser 10.oktober.....om bare vel 4 uker......NY REKORD TROR JEG :o)

Kjenne at æ blir stressa.....har ikke ordna noen verdens ting....MEN, nå....er innspurten til resten av vårt liv.....

God hælg.....det får nemlig vi....

Kjære Majata !!!

Gratulerer såå masse med en liten Kinesisk prinsesse !! Så flott at dere har fått reisedato allerede. Kanskje vi til og med treffes i Beijing.

Klem fra

Gratulerer sååååå mye med jenta!

Jeg sitter her med gåsehud over hele kroppen og glesdestårer i øyekroken...

Og da jeg leste innlegget ditt lenger nede om hvor raskt dere får hente henne, gikk jeg helt "bananas" og hylte til mannen min at her går det unna hos Verdens Barn også!

DETTE ER DEN BESTE OVERRASKELSEN JEG HAR FÅTT PÅ LENGE...

Jeg er så glad på deres vegne!

Stoooor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...