Gå til innhold

forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest forvirrret

Heihei, har nå pønsket og pønsket, men kommer ikke noe videre! Jeg har et innstendig ønske om å gjøre noe annet neste sommer. Problemet er at jeg ikke aner hva! Jeg kunne godt ha tenkt meg å reise til utalndet og lære et språk bedre, da helst tysk, men hvem tilbyr slikt da? Jeg har tenkt litt på språkreise, og det høres jo gøy ut da, men det koster jo litt...jet vet ikke jeg, noen som har forlslag? Har tenkt på å ta et skoleår i utlandet, men...ja kanskje! D hadde vært gøy, men jeg vet ikke om jeg gidder å bruke opp alle sparepengene mine på d! Er det noe fornuftig og gøy jeg kan ta meg til???

hmm....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71275-forslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...