Gå til innhold

til ikke undertegnet som fikk tildeling fra korea i dag

Anbefalte innlegg

Vi skal også adoptere fra Kokrea. Jeg lurer på når dere kunne vente tildeling? Har det gått fortere enn forventet?

Vi ble godkjent i SUAK som det het den gang i april og har fått beskjed at vi kan for vente tildeling i april.

Har hørt om et par som ventet tildeling i januar som kommer men har fått tildeling nå i høst. Blir litt stressa, vanskelig å gå ut fra at vi får tildeling i april når jeg hører at det går fortere for noen.

Hilsen og gratulasjoner fra

dok

Fortsetter under...

Ser nå at jeg glemte å undertenne det ene inlegget mitt i går, men jeg var så forfjamset. Jeg skrev et annet inlegg senere undertennet limo.Vi har hele tiden vært forespeilet tildeling i sep/okt så jeg tror du kan gå ut i fra den datoen dere har fått fra VB

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...