Gå til innhold

smirnoff ice


Gjest Party girl sometimes

Anbefalte innlegg

Gjest Party girl sometimes

er det noen her som vet hvor mangen kallorier det er i en smirnoff ice?

skal gå ned i vekt, men må ha det litt gøy også, så eg tenkte å forbrenne ekstra mye dagen før, dagen og dagen etter at eg har drukket.

er ikke glad i vin og øl, hvilken alkoholholdig drikk har ferrest kalorier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulania Batara

alkohol generelt hr vel en del kalorier. Men er du på fest så danser du de vel kanskje av deg uansett? Eller spyr de opp dagen etter..ehh..hvis du drikker for mye? :)

så kos deg du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol inneholder uansett vanvittig masse kalorier. Nå er det jo slik uansett at noe gøy må man unne seg under en slankekur, så en fest i blandt går vel greit, men dersom du har tenkt å drikke alkohol ca hver helg kan du bare la være å slanke deg - da holder du i beste fall bare vekten som den er.

Skal du først drikke er ren sprit det som inneholder minst kalorier. Blander du med sukkerfritt blandevann (light-bruser e.l.) er det vel det "sunneste" du kan få.

Smirnoff Ice aner jeg ikke kaloritallet på, jeg skjønner ikke hvorfor du trodde noen visste det, men jeg kan garantere deg at det er masse sukker i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tror at....

Alkohol inneholder uansett vanvittig masse kalorier. Nå er det jo slik uansett at noe gøy må man unne seg under en slankekur, så en fest i blandt går vel greit, men dersom du har tenkt å drikke alkohol ca hver helg kan du bare la være å slanke deg - da holder du i beste fall bare vekten som den er.

Skal du først drikke er ren sprit det som inneholder minst kalorier. Blander du med sukkerfritt blandevann (light-bruser e.l.) er det vel det "sunneste" du kan få.

Smirnoff Ice aner jeg ikke kaloritallet på, jeg skjønner ikke hvorfor du trodde noen visste det, men jeg kan garantere deg at det er masse sukker i det.

tror det er samme alkohol innhold i smirnoff ice som i vanlig øl,pr. 100g øl(ca. 1 dl)er det 40 kcal(i 1 dl. lettmelk er det 44 kcal).Men husk dette er jo ikke sunt i forhold som til melk da...selv om det er mindre kalorier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...