Gå til innhold

Cran

Gjest colombiasøkere

Anbefalte innlegg

Gjest colombiasøkere

Er det flere her som venter barn fra Cran i Colombia? Bare lurer på hvor mange barn som er tildelt derifra i år....? Vi venter på å komme inn som søkere der. Ser at Fana og Los Pisingos har egne hjemmesider for de som adopterer derifra fra norge. Det finns vel ikke noe sånt for Cran? Synd at det ikke gjør det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71374-cran/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter også på barn fra CRAN. Papirene våre ble sendt i begynnelsen av februar, og da hadde vi stått på vent i Norge siden oktober. Hvor lenge har dere ventet? Jeg ser at BiH skriver at det har vært 14 tildelinger så langt i år - i så fall skulle vi kunne vente tildeling rett rundt hjørnet!!! Jeg håper hun har rett, selv trodde jeg det var rundt 8-9.

Jeg har forstått det som at de har lang juleferie i Colombia. Er det noen som vet når ferien begynner og når den slutter? Altså: når er siste frist for å få tildeling i høst?

Lykke til videre, dere andre CRAN-søkere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71374-cran/#findComment-348816
Del på andre sider

Gjest colombiasøkere

Vi venter også på barn fra CRAN. Papirene våre ble sendt i begynnelsen av februar, og da hadde vi stått på vent i Norge siden oktober. Hvor lenge har dere ventet? Jeg ser at BiH skriver at det har vært 14 tildelinger så langt i år - i så fall skulle vi kunne vente tildeling rett rundt hjørnet!!! Jeg håper hun har rett, selv trodde jeg det var rundt 8-9.

Jeg har forstått det som at de har lang juleferie i Colombia. Er det noen som vet når ferien begynner og når den slutter? Altså: når er siste frist for å få tildeling i høst?

Lykke til videre, dere andre CRAN-søkere!

Hei!

Mener at den rettsferien er fra ca. 20 desember og til midten av januar. Har også hørt at man vanligvis får tildeling innen midten av nov. hvis man skal få reise det året. I fjor fikk også noen tildeling seinere, men reiste da i januar.

Har nå forresten nettopp hørt at det er tildelt 8 barn fra Cran i år (hvis det da ikke har kommet flere de siste dagene), så du har nok rett cran.

Ja, vi har ventet lenge... over ett halvt år og er enda ikke tatt inn som søkere...(sukk)...

Lykke til med videre venting!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71374-cran/#findComment-349082
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...