Retz Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 - Mammaaa! Snuppa, 13, roper fra førsteetasjen. - Jaa? - Pappa ser på nakne damer på motorsykkel på tv'n! - Javel? - Får'n lov til det?! - Lov? Han trenger da ikke spørre om lov, la nå faren din få kose seg med tv-tittinga. - Jammen mammaaaa? - Jaaa? - Tenk om han får våte fantasier av de jentene dah?! *Knegg* 0 Siter
nanna Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 *LOL* Hvem _er_ det som har oppdratt barna dine? 0 Siter
Retz Skrevet 7. september 2002 Forfatter Skrevet 7. september 2002 *LOL* Hvem _er_ det som har oppdratt barna dine? Ehhh...høvdings? 0 Siter
Retz Skrevet 7. september 2002 Forfatter Skrevet 7. september 2002 ..og du må til pers? Det gjenstår å se. ;-) 0 Siter
naiv Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Det gjenstår å se. ;-) Hehe. En kan alltids drømme.. :-) 0 Siter
Retz Skrevet 7. september 2002 Forfatter Skrevet 7. september 2002 Hehe. En kan alltids drømme.. :-) Blind høne finner også pikk. (jungelord) 0 Siter
naiv Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Blind høne finner også pikk. (jungelord) Går den etter lukten? :-) 0 Siter
Retz Skrevet 7. september 2002 Forfatter Skrevet 7. september 2002 Går den etter lukten? :-) Den går etter good vibrations. Vaie-fritt-i-vinden vibber. 0 Siter
Retz Skrevet 7. september 2002 Forfatter Skrevet 7. september 2002 *vræler av latter* *Snøft* Bare vent til dine blir personlig engasjert i sexlivet ditt. Å dæver'n, da blir det mye migrene på deg! ;-) 0 Siter
naiv Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Den går etter good vibrations. Vaie-fritt-i-vinden vibber. Har haner noe å vifte med da? :-) Det burde jeg jo vite, jeg er oppvokst på landet. Min mor hatet høner....forståelig nok. Høner er så hakkete! 0 Siter
Retz Skrevet 7. september 2002 Forfatter Skrevet 7. september 2002 Har haner noe å vifte med da? :-) Det burde jeg jo vite, jeg er oppvokst på landet. Min mor hatet høner....forståelig nok. Høner er så hakkete! Hønekunnskap når ikke fram til den som begraver seg i geiteragg. (jungelord) 0 Siter
naiv Skrevet 7. september 2002 Skrevet 7. september 2002 Hønekunnskap når ikke fram til den som begraver seg i geiteragg. (jungelord) Du burde skrive ned dine fortreffelige jungelord, slik at de blir forvart for alltid :-) 0 Siter
Retz Skrevet 7. september 2002 Forfatter Skrevet 7. september 2002 Du burde skrive ned dine fortreffelige jungelord, slik at de blir forvart for alltid :-) Tør ikke. Redd for de vennlige mennene i hvite frakkene. :-/ 0 Siter
Retz Skrevet 8. september 2002 Forfatter Skrevet 8. september 2002 *Gliiiiz* Jau, jau, man venner seg til det meste. Nesten. 0 Siter
Jane Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 *hehehe* Hun får sagt det, hun snuppa di. :-) 0 Siter
Retz Skrevet 8. september 2002 Forfatter Skrevet 8. september 2002 *hehehe* Hun får sagt det, hun snuppa di. :-) Det er utømmelig, Jane. 0 Siter
Wulfi Skrevet 8. september 2002 Skrevet 8. september 2002 *LOL* Hvem _er_ det som har oppdratt barna dine? I Snuppa`s tilfelle er det nok slik at Retz tror at Høvdingen oppdrar Snuppa , mens høvdingen derimot tror det er Retz som tar seg av det. Dermed så blir det ikke oppdragelse i det hele tatt. He,he... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.