Singularity Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Ja. Gjenstandar frå 2. verdskrig. Såpass... Hvis du fortsatt har de får du vise det frem en gang, da :-) 0 Siter
carma Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Såpass... Hvis du fortsatt har de får du vise det frem en gang, da :-) Vi har noe av stæsjet på utstilling i heimen her 0 Siter
Bassisten Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Såpass... Hvis du fortsatt har de får du vise det frem en gang, da :-) Det som er trist er at eg i grunnen berre har ein ting igjen - ein tysk felttelefon i perfekt stand som funkar framleis. Den har til og med namnet til han som brukte den skrive i lokket. Alt det andre har forsvunne etter kvart. Eg lånte m.a. vekk store delar av samlinga til ei utstilling på ein skule, og fekk dei aldri tilbake. Nokre få ting vart overteke av eit krigsminnemuseum og kan visstnok sjåast der. 0 Siter
carma Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Når eg tenkjer etter var eg faktisk i Guiness' rekordbok i.. hmmm... 1990! Vi har så mykje sams, kjære! ;-) Hihi Men egentlig så var det "Guinness'" rekordbok vi var i begge to... 0 Siter
Singularity Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Det som er trist er at eg i grunnen berre har ein ting igjen - ein tysk felttelefon i perfekt stand som funkar framleis. Den har til og med namnet til han som brukte den skrive i lokket. Alt det andre har forsvunne etter kvart. Eg lånte m.a. vekk store delar av samlinga til ei utstilling på ein skule, og fekk dei aldri tilbake. Nokre få ting vart overteke av eit krigsminnemuseum og kan visstnok sjåast der. Slikt er surt :-/ Du burde ta en telefon til rektor for den skolen og ta det ganske seriøst opp med h*n. Brukte du lang tid på å bygge opp den samlingen, da ? 0 Siter
Singularity Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Vi har noe av stæsjet på utstilling i heimen her Fint med gamle klenodier som utstillingsobjekter :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 I alle år har jeg gruet meg til å spise blodpudding, og i går fant jeg ut hvorfor. Jeg liker jo faen meg ikke blodpudding. 0 Siter
Bassisten Skrevet 9. september 2002 Skrevet 9. september 2002 Slikt er surt :-/ Du burde ta en telefon til rektor for den skolen og ta det ganske seriøst opp med h*n. Brukte du lang tid på å bygge opp den samlingen, da ? Nei. Eg vaks opp i ein by med levande krigshistorie, og t.d. var den gamle fjellhytta vår brukt som varmestue av tyske styrkar, og seinare vart den brukt i samband med ei fangeleir for russiske krigsfangar. Bestefaren min tok reie på ein del ting etter krigen, og fann mykje i fjella i tida etter. Enkelte gjenstandar var faktisk ting eg fann sjølv i stillingar i fjellet kring hytta. Patronar og patronbeltar, etc. ligg framleis strødd i enkelte områdar. Elles fekk eg mange gjenstandar av naboar og vener av familien. Eg hadde ingen våpen i samlinga bortsett frå bajonettar. Bestefaren min hadde ein gamal tysk mauser han hadde funne i fjellet, og som onkelen min overtok då han døydde. Seinare har denne også forsvunne. - Diverre. Det høyrer med til historia at eg slutta å samle som 13-åring, då eg byrja å spele i band i staden.. Tinga som har forsvunne har no vore borte i 15-20 år. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg har aldri fått orgasme under oralsex..selv om jeg har vært veeeldig nær da.. 0 Siter
favn Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg er veldig glad i oralsex. Jeg har vært arrestert noen ganger. Jeg er utrolig følsom og ømhjertet. Det var tre... 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Nei det går nok ikkje an. Du er muslim, og alle muslimar er forferdelege folk som flyr passasjerfly inn i høge bygningar... :-) hysj dah Basse '.' 0 Siter
Singularity Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg jobbet som leiesoldat ett års tid Hvor da ? 0 Siter
nalle noll Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg har vært i aftenposten, for jeg satte fyr på et jordet 0 Siter
tonie Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Jeg har vært i aftenposten, for jeg satte fyr på et jordet Det var nok litt av et bål, tenker jeg:-) Ble du arrestert? 0 Siter
nalle noll Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Det var nok litt av et bål, tenker jeg:-) Ble du arrestert? Ja, det ble store greier tok nesten fyr i en låve. Nei, jeg ble ikke det men det kom politi og brannbiler i fleng. Jeg var vel 10 år,tror jeg. Skjønte ikke omfanget av hva jeg hadde gjort.De kjørte meg hjem,men de var snille med meg. De så nok hvor redd jeg var.heheh:0) 0 Siter
BettyBlue Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Det som er trist er at eg i grunnen berre har ein ting igjen - ein tysk felttelefon i perfekt stand som funkar framleis. Den har til og med namnet til han som brukte den skrive i lokket. Alt det andre har forsvunne etter kvart. Eg lånte m.a. vekk store delar av samlinga til ei utstilling på ein skule, og fekk dei aldri tilbake. Nokre få ting vart overteke av eit krigsminnemuseum og kan visstnok sjåast der. Slemt at du ikke fikk tingene dine tilbake! *provosert* Er du sikker på at det er for sent nå? Det er ikke jeg. Jeg hadde en tyskerhjelm fra 2. verdenskrig, men muttern kasta den! Den lukta ganske rart. 0 Siter
Altman Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Hvor da ? I Ålesund. Det er mye rart der oppe, gitt 0 Siter
Altman Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Jeg er veldig glad i oralsex. Jeg har vært arrestert noen ganger. Jeg er utrolig følsom og ømhjertet. Det var tre... Kanskje vi har sittet på celle sammen! 0 Siter
vin Skrevet 11. september 2002 Skrevet 11. september 2002 Kanskje vi har sittet på celle sammen! Hadde tre menn på en gang , uten at de visste om det..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.