Gå til innhold

Fortell en ting om deg selv ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Gjenstandar frå 2. verdskrig.

Såpass...

Hvis du fortsatt har de får du vise det frem en gang, da :-)

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

8

• flisa

6

• Singularity

6

• Amiga

5

Skrevet

Såpass...

Vi har noe av stæsjet på utstilling i heimen her :)

Skrevet

Såpass...

Det som er trist er at eg i grunnen berre har ein ting igjen - ein tysk felttelefon i perfekt stand som funkar framleis. Den har til og med namnet til han som brukte den skrive i lokket.

Alt det andre har forsvunne etter kvart. Eg lånte m.a. vekk store delar av samlinga til ei utstilling på ein skule, og fekk dei aldri tilbake. Nokre få ting vart overteke av eit krigsminnemuseum og kan visstnok sjåast der.

Skrevet

Når eg tenkjer etter var eg faktisk i Guiness' rekordbok i.. hmmm... 1990!

Vi har så mykje sams, kjære! ;-)

Hihi :)

Men egentlig så var det "Guinness'" rekordbok vi var i begge to... ;)

Skrevet

Det som er trist er at eg i grunnen berre har ein ting igjen - ein tysk felttelefon i perfekt stand som funkar framleis. Den har til og med namnet til han som brukte den skrive i lokket.

Alt det andre har forsvunne etter kvart. Eg lånte m.a. vekk store delar av samlinga til ei utstilling på ein skule, og fekk dei aldri tilbake. Nokre få ting vart overteke av eit krigsminnemuseum og kan visstnok sjåast der.

Slikt er surt :-/

Du burde ta en telefon til rektor for den skolen og ta det ganske seriøst opp med h*n.

Brukte du lang tid på å bygge opp den samlingen, da ?

Skrevet

Vi har noe av stæsjet på utstilling i heimen her :)

Fint med gamle klenodier som utstillingsobjekter :-)

Skrevet

I alle år har jeg gruet meg til å spise blodpudding, og i går fant jeg ut hvorfor. Jeg liker jo faen meg ikke blodpudding.

Skrevet

Slikt er surt :-/

Du burde ta en telefon til rektor for den skolen og ta det ganske seriøst opp med h*n.

Brukte du lang tid på å bygge opp den samlingen, da ?

Nei. Eg vaks opp i ein by med levande krigshistorie, og t.d. var den gamle fjellhytta vår brukt som varmestue av tyske styrkar, og seinare vart den brukt i samband med ei fangeleir for russiske krigsfangar. Bestefaren min tok reie på ein del ting etter krigen, og fann mykje i fjella i tida etter.

Enkelte gjenstandar var faktisk ting eg fann sjølv i stillingar i fjellet kring hytta. Patronar og patronbeltar, etc. ligg framleis strødd i enkelte områdar. Elles fekk eg mange gjenstandar av naboar og vener av familien.

Eg hadde ingen våpen i samlinga bortsett frå bajonettar. Bestefaren min hadde ein gamal tysk mauser han hadde funne i fjellet, og som onkelen min overtok då han døydde. Seinare har denne også forsvunne. - Diverre.

Det høyrer med til historia at eg slutta å samle som 13-åring, då eg byrja å spele i band i staden.. Tinga som har forsvunne har no vore borte i 15-20 år.

Tanya1365380060
Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme under oralsex..selv om jeg har vært veeeldig nær da..:)

Skrevet

Jeg er veldig glad i oralsex.

Jeg har vært arrestert noen ganger.

Jeg er utrolig følsom og ømhjertet.

Det var tre...

Skrevet

Nei det går nok ikkje an. Du er muslim, og alle muslimar er forferdelege folk som flyr passasjerfly inn i høge bygningar... :-)

hysj dah Basse '.'

Skrevet

Jeg har vært i aftenposten, for jeg satte fyr på et jordet

Skrevet

Jeg har vært i aftenposten, for jeg satte fyr på et jordet

Det var nok litt av et bål, tenker jeg:-)

Ble du arrestert?

Skrevet

Det var nok litt av et bål, tenker jeg:-)

Ble du arrestert?

Ja, det ble store greier tok nesten fyr i en låve.

Nei, jeg ble ikke det men det kom politi og brannbiler i fleng.

Jeg var vel 10 år,tror jeg.

Skjønte ikke omfanget av hva jeg hadde gjort.De kjørte meg hjem,men de var snille med meg.

De så nok hvor redd jeg var.heheh:0)

Skrevet

Slemt at du ikke fikk tingene dine tilbake! *provosert*

Er du sikker på at det er for sent nå? Det er ikke jeg.

Jeg hadde en tyskerhjelm fra 2. verdenskrig, men muttern kasta den! Den lukta ganske rart.

Skrevet

Jeg er veldig glad i oralsex.

Jeg har vært arrestert noen ganger.

Jeg er utrolig følsom og ømhjertet.

Det var tre...

Kanskje vi har sittet på celle sammen!

Skrevet

Kanskje vi har sittet på celle sammen!

Hadde tre menn på en gang , uten at de visste om det.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...