Gå til innhold

Utsette prosessen... eller?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym denne gangen

Vi er godt igang med adopsjonen etter flere mislykkede IVF-forsøk. Vårt siste forsøk forløp seg uheldig og klinikken har nå tilbudt oss et gratis forsøk som erstatning. Dette ønsker vi å benytte oss av men ønsker ikke å utsette adopsjonen. Vi får ikke refundert noen av utgiftene så pengene bare forsvinner dersom vi ikke takker ja. Hva mener dere? Kan vi gjøre begge deler samtidig uten at noen får vite det?

Vi vil være ferdig med dette ekstra-forsøket i god tid før tildeling og fremdeles så ønsker vi å adoptere selvom dette forsøket skulle ende positivt... men da på et senere tidpunkt selvfølgelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/71613-utsette-prosessen-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Var jeg dere villle jeg legge saken på is inntil IVF forsøket er ferdig. Dersom forsøket lykkes, og det håper jeg for deres del at det gjør, så kan dere gå i gang igjen med adopsjon ved en senere aledning. Dersom dere skulle være så uheldige at forsøket ikke resulterer i graviditet så kan dere starte opp igjen adopsjonsprosessen der saken står i dag.

Lykke til !

Gjest anonym denne gangen

Var jeg dere villle jeg legge saken på is inntil IVF forsøket er ferdig. Dersom forsøket lykkes, og det håper jeg for deres del at det gjør, så kan dere gå i gang igjen med adopsjon ved en senere aledning. Dersom dere skulle være så uheldige at forsøket ikke resulterer i graviditet så kan dere starte opp igjen adopsjonsprosessen der saken står i dag.

Lykke til !

Hei kinamamsen.

Vi har nå bestemt oss for å utsette prosessen til etter forsøket. Ærlighet varer lengst, sies det... Så får vi se om det stemmer...

Takk for svaret :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...