Gjest Seline Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Dette stinker da både av eugenikk og Hitler-Tyskland lang vei.. Æsj. http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=231531 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Æsj sier jeg også... Tenk på oss som har mye kreft tilfeller i familien som ikke tør å ta gentesten en gang da! 0 Siter
vin Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Æsj sier jeg også... Tenk på oss som har mye kreft tilfeller i familien som ikke tør å ta gentesten en gang da! Ja da har jo ungene mine mange muligheter i jobbsammenheng! Jenta mi med Astma , gutten som er bløder og den eldste som har AD/HD !!! Tøv kalles slikt! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Ja da har jo ungene mine mange muligheter i jobbsammenheng! Jenta mi med Astma , gutten som er bløder og den eldste som har AD/HD !!! Tøv kalles slikt! Poenget med disse testene som cv, var at da kunne de skåne en ung jente fra å bli frisør hvis hun ikke i følge testen har rygg til det. Men uansett vil slike ting bli misbrukt for å sile ut folk med ikke tipp topp helse, til fordel for jern hestene. Tror du ikke? 0 Siter
vin Skrevet 10. september 2002 Skrevet 10. september 2002 Poenget med disse testene som cv, var at da kunne de skåne en ung jente fra å bli frisør hvis hun ikke i følge testen har rygg til det. Men uansett vil slike ting bli misbrukt for å sile ut folk med ikke tipp topp helse, til fordel for jern hestene. Tror du ikke? Det var det som slo meg i alle fall! Generalisering. Klart de fleste arbeidsgivere vil ha dem med best helse , men hva skjer da med "de" andre? Jo ; må ta seg til takke med noe de kanskje ikke har interesse for engang. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.