Gå til innhold

En liten etiopisk prins :-)!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hurra!!!! Gutt nr 2 Så herlig...

Hvor lenge har dere ventet på tildelingen? Vi venter også på tildeling nr 2 fra Etiopia, og er da selvfølgelig veldig opptatt av hvor lenge dere andre har ventet.

Håper det ikke tar så lang tid før dere får reise.

Hilsen fra

Hurra!!!! Gutt nr 2 Så herlig...

Hvor lenge har dere ventet på tildelingen? Vi venter også på tildeling nr 2 fra Etiopia, og er da selvfølgelig veldig opptatt av hvor lenge dere andre har ventet.

Håper det ikke tar så lang tid før dere får reise.

Hilsen fra

Hei Jimma!

Vi venta på tildeling i underkant av 9 mnd. (papirene ble sendt 18.12.01).

Når vi får reise vet vi ikke enda, men som det ser ut nå blir det før nyttår iallefall :-)).

Fint nick du har forresten. Eldstemann (tenk det kan jeg kalle han nå..) er fra Jimma, så det er derfor jeg lurer :-).

hilsen fra,

Gratulerer så mye med gutten!!

Håper dere kan reise snart for å hente han. Når regner dere med å få reise?

Hvor lenge ca. må dere være i Etiopia?

Klem fra

Hei!

Vi håper vi får reise før nyttår (sist var vi der i jula, så kanskje det blir en reprise på det??) :-).

De som er nedover nå kommer hjem etter 12 dager, så jeg håper det blir omtrent det samme når vi reiser.

hilsen fra,

Så herlig! :-)

Gratulerer! Når tror du dere får reise og hente ham?

Litt misunnelig hilsen fra

Ja det er herlig :-))!!

Håper vi får reise nedover før nyttår. Vi har feira jul i Etiopa før vi, så det kan jeg godt gjøre igjen :-)!

Hilsen, fra,

Annonse

Hei Jimma!

Vi venta på tildeling i underkant av 9 mnd. (papirene ble sendt 18.12.01).

Når vi får reise vet vi ikke enda, men som det ser ut nå blir det før nyttår iallefall :-)).

Fint nick du har forresten. Eldstemann (tenk det kan jeg kalle han nå..) er fra Jimma, så det er derfor jeg lurer :-).

hilsen fra,

Gutten vår kommer også fra Jimma....som du sikkert forsto i og med nicket.....

Han hentet vi i sep.2000. Har kun hørt om en gutt tidligere som også var fra Jimma.

Har hatt papirene våre i Etiopia siden april 2002, så det nærmer seg. Men ventetiden går jo aldri fort nok.....

Kjære Abeba.

Hurra for dere tre,tenk nok en liten etiopisk prins.

Kan jo bare drømme om hvor nydelig han er...........sukk..

Håper du holder oss informert om når dere får reise, håper det blir snart!

Vi her i huset gleder oss med dere og ønsker dere all mulig lykke til på ferden til Etiopia.

Varme tanker fra meg med familie.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...