Gå til innhold

Vi er hoppendes glad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk vi vår prinsesse fra Colombia, telefonen kom fredag 6/9 mens eg prøvde klær i en butikk. Tror aldri eg har danset i en butikk før :). Livet er hærligt, og vente tia er snart over.

Gjest vordende mamma
Skrevet

Gratulerer så hjertligst, jeg fikk siste rest av våre papirer med bilder osv sendt i dag, så de skal oversettes .

Vi er snart klare for å reise til Brasil.

Lykke til på reisen!

Klem fra:

Skrevet

Gratulerer så hjertligst, jeg fikk siste rest av våre papirer med bilder osv sendt i dag, så de skal oversettes .

Vi er snart klare for å reise til Brasil.

Lykke til på reisen!

Klem fra:

Gratulerer såå masse med den lille prinsessen :o))).

Lykke til på hentereisen !!

klem fra

linus1365380366
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta:o) Du er vel allerede i gang med å kjøpe små, søte kjoler tenker jeg... *smiler*

Ha en flott hentereise til Colombia!

.................hilsen en som også ser frem til å reise dit om noen måneder....

Skrevet

Gratulerer med jenta!!

Håper du får reise raskt.

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Så praktisk, da, å få tildeling mens man er i en klesbutikk ;o)

Lykke til, Vibsa & Vibsamannen!

Klem,

Gjest Tobarnmamsen
Skrevet

Gratulerer så masse. Veldig hyggelig å høre om tildelinger, og spesielt fra Colombia....... Skjønte at hun var fra Pasto?

Lykke til med forberedelser og reise. Dere har noe stort å se frem til. Hvor fort får dere reise?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...