Gå til innhold

Reiseinformasjon, snufs, snufs

Anbefalte innlegg

I dag fikk vi reiseinformasjon! Dere vet, det der standard "Nå begynner det å bli en stund siden søknaden ble sendt, tiden nærmer seg for..."

Husker GODT da vi fikk samme skrivet sist, plutselig var vi så mye nærmere...Og her satt selvfølgelig jeg og gråt en skvett fordi vi snart er i mål!

(Noterer på handlelista: 1 palle Kleenex i påvente av Telefonen.. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72131-reiseinformasjon-snufs-snufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende.. Nå er du dagsventende rett og slett! :o)

Så da kan det rett og slett være at jeg slipper å gå til Sydpolen på stilettsko med deg da? ;-)

Ventehilsen fra

Det skal du bare være glad for! Det er ytterst få ting her i verden som gjør meg mer ubehjelpelig enn stiletthæler ;-) Men i nødsfall duger det sikkert som tidsfordriv :o)))

Hilsen fra overmoden, overtidig og Definitivt dagsventende

Det skal du bare være glad for! Det er ytterst få ting her i verden som gjør meg mer ubehjelpelig enn stiletthæler ;-) Men i nødsfall duger det sikkert som tidsfordriv :o)))

Hilsen fra overmoden, overtidig og Definitivt dagsventende

Så flott at reisebeskjeden kom akkurat i dag da !!! AF hørte sikkert at du trengte den nå, for å spare nordpolboerne å se deg kravle deg frem på stilettheler dit *skoggerler*.

Jeg syntes også at ting kom så nært da vi fikk det brevet i postkassa. Ble faktisk litt redd.....-alt ble så skummelt og nært da :o).

Nå er det bare deilig og nært :o)))))).

-Og du- jeg mente det med besøk..... :o)

Klem fra

Så flott at reisebeskjeden kom akkurat i dag da !!! AF hørte sikkert at du trengte den nå, for å spare nordpolboerne å se deg kravle deg frem på stilettheler dit *skoggerler*.

Jeg syntes også at ting kom så nært da vi fikk det brevet i postkassa. Ble faktisk litt redd.....-alt ble så skummelt og nært da :o).

Nå er det bare deilig og nært :o)))))).

-Og du- jeg mente det med besøk..... :o)

Klem fra

Hadde nok ikke vært ueffent med et lite besøk nå, nei..

Vi tar det på alvor, så møtes vi når alt roer seg, speller gamle låter om igjen og sammenligner småprinsesser! *ler*

Hvordan går det med forberedelsene?

Hadde nok ikke vært ueffent med et lite besøk nå, nei..

Vi tar det på alvor, så møtes vi når alt roer seg, speller gamle låter om igjen og sammenligner småprinsesser! *ler*

Hvordan går det med forberedelsene?

YESSS !!!! Det gjør vi !!!! :o)

Her går det fint- har ikke forstått enda at vi snart er på tur til Kina. Jeg går nå rundt og soser, og instrumentet blir stygt forsømt. Har egentlig ikke peiling på hva det er vi skal ordne før vi drar....

Opplys meg gjerne *glis*. Håper inderlig jeg får se din gladmelding før vi setter kursen på vårt livs reise :o))))

Masse klemmer fra

Annonse

Hei Lilja

Tenk nå er det snart deres tur. Kan nesten ikke vente på gladmeldingen fra dere. Takk for koselig mail. Skal svare når jeg kommer tilbake over helga. I helga skal vi i 90 årsdag til bestefar på våre felles trakter. Fortsatt god venting.

klem fra Bart

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...