Gå til innhold

Selvstendig næringsdrivende...

Anbefalte innlegg

Hei !

Er det noen av dere Colombia adoptanter som er selvstendig næringsdrivende..?

Jeg lurer på hvordan jeg best mulig kan bekrefte intekten min når jeg ikke har revisor/regnskapsfører ...

Jobben er ganske ny så en liknings atest vil ikke vise min forventede intekt fremover.

Jeg driver en Narvesen - og Narvesen vil ikke bekrefte for meg... Kan han som er styre leder i bedriften ( et DA ) skrive ut en slik attest..?

...håper noen har noen lure ideer... Vil jo liksom ikke gjøre noe feil da! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72201-selvstendig-n%C3%A6ringsdrivende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest colombiasøkere

Hei!

Mannen min er også selvstendig næringsdrivende, men vi regner med å ordne bekreftelse fra revisor hvis det godtas. Har dere spurt AF hvordan dere skal ordne dette? De må vel kunne vite det?

Lykke til! Skal dere søke via ICBF eller?

Min mann er selvstendig næringsdrivende, men han har regnskapsfører, så da skrev regnskapsføreren ut en bekreftelse. Det var tilstrekkelig for oss. Er ikke godkjent i Colombia ennå, men AF hadde ingen innvendinger.

Som selvstendig næringsdrivende må du jo føre regnskap selv om du ikke har regnskapsfører/revisor. Går det ikke an å få en revisor til å godkjenne dette, og si noe om en forventet inntekt?

Det er den beste ideen jeg kommer på...Kanskje lurest å ringe AF.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...