Koreagull Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Er i så godt humør i dag at jeg nesten bobler over ;o) Har faktisk litt vanskelig for å sitte stille ;o) Skulle mye heller vært hjemme og strikket lappetepper til et helt barnehjem (inspirert av lilja!) Ønsker dere alle en STRÅLENDE dag, og sender ventevibber/trøsteklemmer/ gledestårer til de som trenger det ;o) Klem, 0 Siter
Gjest lilja Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Lappetepper, sier du? Tør nesten ikke si det, men jeg har faktisk strikket to små jakker til barnehjemmet ))) i tillegg til å tigge billig (eller gratis) barnetøy fra diverse mer og mindre velvillige barnetøysbutikker... ALT som for tida til å gå nå, er av det gode! ;-)))) 0 Siter
Koreagull Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Lappetepper, sier du? Tør nesten ikke si det, men jeg har faktisk strikket to små jakker til barnehjemmet ))) i tillegg til å tigge billig (eller gratis) barnetøy fra diverse mer og mindre velvillige barnetøysbutikker... ALT som for tida til å gå nå, er av det gode! ;-)))) Lappetepper er alt jeg kan strikke så langt, men regner selvfølgelig med at jeg er "altstrikkende" når det begynner å nærme seg slutten på ventetiden ;o) Har faktisk tenkt å sende en del ting selv. Sender dere direkte til barnehjemmet, eller gjennom VB/AF/IA? 0 Siter
Gjest lilja Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Lappetepper er alt jeg kan strikke så langt, men regner selvfølgelig med at jeg er "altstrikkende" når det begynner å nærme seg slutten på ventetiden ;o) Har faktisk tenkt å sende en del ting selv. Sender dere direkte til barnehjemmet, eller gjennom VB/AF/IA? På forrige hentereise hadde jeg med en diger bag med diverse tøy, som ble overlevert samtidig med overtagelsen av lille-Ping. Syns jeg gjorde en GOD byttehandel der ;-)) Vet ikke hvordan det fungerer med Korea, men du kan jo ta en telefon til VB og høre med dem. Så har du litt å holde på med i veeeeeeeentetiiiiida.. )))) 0 Siter
Gjest BlirMammaSnart? Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Syntes det var litt i seneste laget og svare God morgen tilbake. Så du får ha en trivlig helg. Med vennlig hilsen 0 Siter
Koreagull Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Syntes det var litt i seneste laget og svare God morgen tilbake. Så du får ha en trivlig helg. Med vennlig hilsen - 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.