kanne Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Gratulerer alle dere som har fått tildeling og godkjenning den siste uka. Jeg har vært så høyt opp i skyene at jeg ikke har fått somlet meg til å skrive. Livet er herlig ! klem 0 Siter
tussa Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Henger meg på gratulasjonen her:o) Gratulerer så masse til dere som har fått den etterlengtede telefonen, og godkjenninger !! 0 Siter
Hugmee Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Er så opptatt med Barnevernet og sosialraporten at jeg ikke har vært her på over en uke. Gratulerer alle sammen!!!! 0 Siter
Gjest snø Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Jeg henger meg også på - plutselig kom det jo et ras med tildelinger, godkjenninger ogreisebeskjeder! Kjempehyggelig :-)) Så til alle jeg ikke har fått sagt det "personlig" til - gratulerer og god tur! Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.