Gjest AF Oslo Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 AF Oslo minner om medlemsmøte tirsdag 17/9-02 kl.19.30 i Vestre Aker Menighetshus. Som vi alle vet opplevde Kari Beheim Karlsen det verste man som foreldre kan tenke seg, nemlig å miste sitt barn. Hennes sønn ble offer for rasistisk vold og trusler. Vi er så heldige å få Kari Beheim Karlsen på besøk til Oslo. Hun ønsker som mor å dele sine erfaringer med oss samt å vekke vårt engasjement for antirasistisk arbeid. Velkommen! Hilsen fra 0 Siter
bringrid Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Dette høres interessant ut, men jeg vet ikke om jeg er medlem i AF. Jeg holder medlemsbladet, så kanskje jeg er medlem?? Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest Tobarnmamsen Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Dette høres interessant ut, men jeg vet ikke om jeg er medlem i AF. Jeg holder medlemsbladet, så kanskje jeg er medlem?? Takknemlig for svar. Er usikker på om du er medlem. Det er vel mulig å abonnere på bladet uten å være medlem, tror jeg. Men møte er da som sagt kl 1930 i morgen og du er hjertelig velkommen. Alle medlemmene mottok en egen invitasjon i form av brev for knappe 2 uker siden. vennlig hilsen 0 Siter
kanne Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Er usikker på om du er medlem. Det er vel mulig å abonnere på bladet uten å være medlem, tror jeg. Men møte er da som sagt kl 1930 i morgen og du er hjertelig velkommen. Alle medlemmene mottok en egen invitasjon i form av brev for knappe 2 uker siden. vennlig hilsen Er dette bare for medlemmer av Oslo AF, eller kan vi som bor ute i provinsen også snike oss inn? 0 Siter
Gjest Tobarnmamsen Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Er dette bare for medlemmer av Oslo AF, eller kan vi som bor ute i provinsen også snike oss inn? Kjære Kanne! Du kan bare komme! Hjertelig velkommen! vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.