Gå til innhold

Kari Beheim Karlsen deler sine erfaringer

Anbefalte innlegg

AF Oslo minner om medlemsmøte tirsdag 17/9-02 kl.19.30 i Vestre Aker Menighetshus.

Som vi alle vet opplevde Kari Beheim Karlsen det verste man som foreldre kan tenke seg, nemlig å miste sitt barn. Hennes sønn ble offer for rasistisk vold og trusler.

Vi er så heldige å få Kari Beheim Karlsen på besøk til Oslo.

Hun ønsker som mor å dele sine erfaringer med oss samt å vekke vårt engasjement for antirasistisk arbeid.

Velkommen!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72422-kari-beheim-karlsen-deler-sine-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tobarnmamsen

Dette høres interessant ut, men jeg vet ikke om jeg er medlem i AF. Jeg holder medlemsbladet, så kanskje jeg er medlem??

Takknemlig for svar.

Er usikker på om du er medlem. Det er vel mulig å abonnere på bladet uten å være medlem, tror jeg.

Men møte er da som sagt kl 1930 i morgen og du er hjertelig velkommen.

Alle medlemmene mottok en egen invitasjon i form av brev for knappe 2 uker siden.

vennlig hilsen

Er usikker på om du er medlem. Det er vel mulig å abonnere på bladet uten å være medlem, tror jeg.

Men møte er da som sagt kl 1930 i morgen og du er hjertelig velkommen.

Alle medlemmene mottok en egen invitasjon i form av brev for knappe 2 uker siden.

vennlig hilsen

Er dette bare for medlemmer av Oslo AF, eller kan vi som bor ute i provinsen også snike oss inn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...