Gå til innhold

Jaså, dere skriver innlegg i arbeidstida.......

Anbefalte innlegg

Da jeg var hjemme i fjor leste jeg alltid DOL innlegg på kvelden etter at ungene var i seng, og i min naivitet trodde jeg at alle andre gjorde det samme. Men nå når jeg er tilbake i jobb ser jeg jo at jeg tok feil....

Jeg har alltid trodd at jeg var den eneste som snikleste på DOL i arbeidstida, men hva ser jeg??? Masse innlegg skrives i arbeidstida, og man kan jo se på klokkeslettene at det faktisk gjelder de fleste!!

Ja, ja, det er altså ikke bare jeg som er blitt DOLoman og som bruker av min arbeidsgivers dyrebare tid til å dyrke min avhengihet......

Fortsetter under...

Jeg leser og skriver på DOL i studietida :) Når jeg plages med finansieringsoppgavene, river meg i håret og stønner, så er det godt å ha dataen å rømme til.

Ellers er det utrolig så mye husarbeid man får gjort når man har valget mellom skolearbeid og husarbeid ;) Plutselig så MÅ jeg bare vaske klær, rydde og styre ellers i huset. Det er nesten sånn at jeg går ut i skogen for å rake løv også :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...