Gå til innhold

Hva mener dere jenter?

Gjest Grovbrødmedmøroglittmajones

Anbefalte innlegg

Gjest Grovbrødmedmøroglittmajones

Heisann!

Lurte litt på en ting....hva er forskjellen på å være søt, pen, fin, deilig osv for en gutt? Jenter har jo som sagt et eget språk som kan være vanskelig å tolke for en stakkars gutt=) Har inntrykk av at viss en jente sier f.eks: å du er så søt....så mener hun: Å du er så kjekk og snill men jeg vil ikke ha deg til annet en kompis. Er jeg helt på villspor? Dere kan mildt sagt være vanskelig å forstå av og til=) Det er vel kansje derfor dere er så utrolig deilige også=)

En annen ting.....er det unormalt å aldri ha vært skikkelig forelska i en alder av 18 år? Har jo hatt mine fjortis forelskelser men det er lenge siden jeg har følt noe for en jente. Er 100% hetero og har veldig lyst på dame....problemet er heller at jeg ikke blir forelska=(

Hadde vært kult viss noen jenter hadde gaddet å svare=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72732-hva-mener-dere-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søt: søt, gutteaktig. Noen jenter liker det, andre ikke. Kan også gå på oppførsel, i hvert fall blant mange av venninnene mine. Pen betyr pen, ikke det samme som kjekk. Du trenger ikke være pen for å være kjekk og omvendt, men begge deler ja takk. Øh, har på følelsen at jeg bare forvirrer deg nå, men det skal ikke være lett! Hadde det vært noe moro om vi var så lette å forstå? ;) (Noe helt annet er det at mange ikke tør å si det de mener, det er verre synes jeg). Det er ikke uvanlig å ikke ha vært skikkelig forelsket når du er 18, slapp av. Du vil merke det når det skjer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72732-hva-mener-dere-jenter/#findComment-358118
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...