Gå til innhold

Provosert av treningssenter!


Gjest Sportygirl

Anbefalte innlegg

Men det må sies at dersom mange går sånn kledd for å vise seg fram, så ser jeg ikke noe galt i det.

Vi snakker trossalt om en 24 timer i døgnet sport, og de som lykkes med å forme kroppen sin som de vil har all grunn til å være stolte av seg selv.

Enig med du,hadde jeg nådd ideal vekten hadde jeg gått rimelig tynn kledd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    34

  • conan

    5

  • molli

    3

  • leenie

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg kjenner en som jobbet på SATS. Han hadde flerårig utdannelse, blant annet medisinsk utdannelse og noe lærerutdanning, bak seg da han tok seg jobb der (på SATS). I dag jobber han som personlig trener på et medisinsk senter for rehabilitering av skadde pasienter (muskler, skader, rehabilitering osv osv).

Jeg synes ikke akkurat han passer inn under din beskrivelse av det generelle nivået på SATS?

Det finnes unntak, men etter 6 år på et SATS gym ser jeg dem sånn ca 1 gang i året, til tross for at de skifter ut ansatte veldig ofte.

Jeg kan 10 ganger mer om trening og kosthold (se bortifra aerobic...) enn alle de ansatte der jeg trener, til sammen.

Nå må det sies at medisinsk utdannelse i forhold til å skulle lære folk å trene riktig, i forhold til hva folks mål ofte er (få av seg fett, legge på seg muskler, stramme opp kroppen), så betyr det tilnærmet lik 0.

Det som derimot har noe å si er mange års personlig erfaring med trening, teori rundt dette og det får man om man er interessert og leser, stiller seg krititisk til det man leser og prøver ut de forskjellige teoriene i jungelen av vranglære som er å finne der ute, for selv å finne ut hva som best funker i forhold til seg selv, og forskjellige kroppstyper.

Mange av de som flyr rundt på SATS har kanskje trent vekter ett år, noe som overhodet ikke er nok, og deres kompetanse strekker seg til 100 timer på kurs.

Dette hjelper ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du,hadde jeg nådd ideal vekten hadde jeg gått rimelig tynn kledd!!

Nothing wrong with that! :)

Når jeg når mine mål igjen, noe som nok vil ta en stund, så kommer jeg også til å få av meg den store genseren jeg nå går i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du motsier meg hva SATS og lignende studioer anngår i forhold til kompetanse, så kan du umulig vite hva du snakker om i forhold til trening.

Jeg har ikke nevnt Sats, jeg. Er ingen spesiell tilhenger av Sats, så der er vi enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må sies at dersom mange går sånn kledd for å vise seg fram, så ser jeg ikke noe galt i det.

Vi snakker trossalt om en 24 timer i døgnet sport, og de som lykkes med å forme kroppen sin som de vil har all grunn til å være stolte av seg selv.

Nei, folk må få gå med så mye eller lite tøy de vil for meg, selv om jeg setter mer pris på at en dame med strøken kropp og minmalt med antrekk står foran meg og trener en hånds hantelløft (eller noe sånt noe) enn at en kar gjør det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nothing wrong with that! :)

Når jeg når mine mål igjen, noe som nok vil ta en stund, så kommer jeg også til å få av meg den store genseren jeg nå går i :)

Skal vi møtes å provosere sammen?med våre lekkre kropper?

(om en stund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nothing wrong with that! :)

Når jeg når mine mål igjen, noe som nok vil ta en stund, så kommer jeg også til å få av meg den store genseren jeg nå går i :)

Har ikke helt fått det med meg, jeg...Er du fra Asker? Mitt hjemsted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nevnt Sats, jeg. Er ingen spesiell tilhenger av Sats, så der er vi enige.

Da vet jeg ikke hva du snakker om, for denne tråden gjelder SATS, Elexia og lignende treningskjeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sportygirl

Da vet jeg ikke hva du snakker om, for denne tråden gjelder SATS, Elexia og lignende treningskjeder.

Hvem har sagt hva denne tråden gjelder? Jeg startet denne tråden, og har da ikke sagt noe om hvilke senter man kan skrive om her. Jeg nevnte innledningsvis at jeg IKKE går på Sats, men på et helt annet senter som såvisst ikke er nevnt her en gang!

Jekk deg ner litt 'a!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, folk må få gå med så mye eller lite tøy de vil for meg, selv om jeg setter mer pris på at en dame med strøken kropp og minmalt med antrekk står foran meg og trener en hånds hantelløft (eller noe sånt noe) enn at en kar gjør det... :-)

Det gjør jeg også, NÅ, men jeg gjorde ikke det før.

Man mister trossalt alt som heter konsentrasjon om man bare er omringet av strøkne damer.

Nei, takke meg til studioer med høy svettefaktor og mannfolk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt hva denne tråden gjelder? Jeg startet denne tråden, og har da ikke sagt noe om hvilke senter man kan skrive om her. Jeg nevnte innledningsvis at jeg IKKE går på Sats, men på et helt annet senter som såvisst ikke er nevnt her en gang!

Jekk deg ner litt 'a!;-)

;-) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har sagt hva denne tråden gjelder? Jeg startet denne tråden, og har da ikke sagt noe om hvilke senter man kan skrive om her. Jeg nevnte innledningsvis at jeg IKKE går på Sats, men på et helt annet senter som såvisst ikke er nevnt her en gang!

Jekk deg ner litt 'a!;-)

Men det var noen som nevnte seriøse treningssteder, og da ble det nevnt de stedene hvor det ofte er singletforbud, osv.

Da snakker vi om kjeder som SATS og Elexia som vel er de to største.

Disse stedene gjør ikke noe for deg i forhold å skulle bli godt trent, men i forhold til å holde deg lengst mulig for å tynne lommeboka de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også, NÅ, men jeg gjorde ikke det før.

Man mister trossalt alt som heter konsentrasjon om man bare er omringet av strøkne damer.

Nei, takke meg til studioer med høy svettefaktor og mannfolk! :)

Noen ganger, bare noen ganger altså, lurer jeg på denne legningen din.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trener på SATS ser så trener vi nok på samme sted, ja.

Trodde du var imot SATS, jeg? :-)

Nå ble jeg nysgjerrig! Ja, jeg trener på SATS i Asker, ja.

Kjenner du meg? Jeg heter faktisk Ane.

Er du en Asker-gutt, eller er du tilflytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du var imot SATS, jeg? :-)

Nå ble jeg nysgjerrig! Ja, jeg trener på SATS i Asker, ja.

Kjenner du meg? Jeg heter faktisk Ane.

Er du en Asker-gutt, eller er du tilflytter?

Jeg er Askergutt, og trener på SATS.

Jeg liker meg der jeg trener nå, og har trent der i mange år, men problemet for nye er at de ikke får den retledningen de trenger.

Det er trossalt en grunn til at flertallet der flyr inn og ut i mange år uten så mye som å se ett eneste resultat.

Nei, jeg kjenner ingen som heter Ane, men det må også sies at jeg har vært innom Sats ca 15 ganger det siste året og har hatt en ganske lang pause. Kan man vel si :)

Formen er latterlig, men jeg jobber med saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt hva denne tråden gjelder? Jeg startet denne tråden, og har da ikke sagt noe om hvilke senter man kan skrive om her. Jeg nevnte innledningsvis at jeg IKKE går på Sats, men på et helt annet senter som såvisst ikke er nevnt her en gang!

Jekk deg ner litt 'a!;-)

Du lurer på hvorfor folk går lett kledd?...Fordi de er stolt av kroppen sin og sine resultater..Jeg hadde gjort det samme...

Så vi kan jo få av fettet på sats og vise kroppen en annen plass??

Det syns jeg var en smart plan...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Askergutt, og trener på SATS.

Jeg liker meg der jeg trener nå, og har trent der i mange år, men problemet for nye er at de ikke får den retledningen de trenger.

Det er trossalt en grunn til at flertallet der flyr inn og ut i mange år uten så mye som å se ett eneste resultat.

Nei, jeg kjenner ingen som heter Ane, men det må også sies at jeg har vært innom Sats ca 15 ganger det siste året og har hatt en ganske lang pause. Kan man vel si :)

Formen er latterlig, men jeg jobber med saken :)

Hm, nå skal jeg se etter en gutt i stor genser...Mørk eller lys?

Hm, vi har nok en del felles kjente...tenker jeg. Er det lov å legge ut navn her? Fy nå blei jeg nysgjerrig! ;-)

Hvor i Asker bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...